Header Ads

Pendaftaran Elite Blogger Program 2017 Kini Di Buka


ELITE BLOGGER PROGRAM adalah bimbingan oleh team denaihati network untuk meningkatkan kualiti blog masing-masing. Banyak perkara yang aku belajar selepas jadi peserta elite blogger, pernah tak korang tengok ada orang bangga dengan kita tengok kejayaan selepas menjadi menulis dan mereka ingin belajar menulis seperti kita.


Tetapi bagi kita ilmu menulis masih cetek dan perlu belajar dengan lebih mendalam tentang blog atau penulisan kadang kala kita tak tahu hendak tanya siapa tentang ilmu menulis, sama ada blog kita sesuai atau tidak untuk promot sesuatu produk. Jadi, dengan penyertai elite blogger ini korang boleh tanya sebanyak mungkin soalan dengan mereka yang pakar dalam bidang penulisan dan perbincangan akan di lakukan di group bagi mereka yang berdaftar sahaja.


satu keistimewaan bagi mereka yang sertai program ini, mereka berpeluang menerima tugasan berbayar daripada Denaihati network dengan bayaran yang lumayan daripada blogger biasa, nak tau berapa, kenalah jadi peserta tak boleh bagi tau orang ini Rahsia.



KENAPA PERLU SERTAI ELITE BLOGGER PROGRAM

Antara perkara yang seringkali menjadi rungutan rakan-rakan setakat ini adalah hasil kerja tidak dihargai dan tawaran tidak setimpal dengan tugas yang diterima. Bila korang fikir semua mesti sangat tidak berbaloi bila buat kerja dengan harga murah dan bayaran lambat di terima tetapi di sebabkan kita tiada pilihan terpaksa juga terima job yang ditawarkan.

Selain itu, tawaran lain ialah pihak denaihati network akan mengadakan program khas iaitu affiliate kepada peserta yang sertai elite blogger. Mereka boleh mempromosikan perkhidmatan yang di sediakan oleh pihak Denaihati network. Mereka juga akan memastikan setiap peserta lakukan akan mendapat pulangan yang setimpal


PELUANG KEPADA RAKAN BLOGGER

Bagi mereka yang sertai apa yang anda akan perolehi ialah:-
  • Bimbingan dan khidmat nasihat pengurusan blog yang baik
  •  Anda akan diberikan kelas percuma untuk perkara berkaitan blog.
  •  Anda juga akan ditawarkan projek atau kempen berbayar yang lebih mahal (dengan syarat mengikuti apa yang telah diprogramkan).
  • Peluang untuk bersama-sama menjadi rakan kongsi untuk perniagaan lain yang diuruskan oleh Denaihati Network Sdn Bhd.
  • Dan banyak lagi perkara yang akan dikongsikan.

SYARAT PENYERTAAN

  1. Mempunyai blog yang berumur lebih daripada 8 bulan. Blog daripada blogspot.com atau  wordpress.com juga diterima.
  2. Rela untuk mengubahsuai blog sedia ada untuk mencapai standard yang telah ditetapkan.
  3. Sanggup untuk menerima tugasan berbayar apabila ditawarkan dan mengikuti syarat-syarat yang akan ditetapkan bergantung pada projek.
  4. Mereka yang serius hendak belajar mengenai penulisan
  5. Seorang yang aktif
Kalau korang rasa boleh menepati syarat-syarat yang ditetapkan, program Elite Blogger ini adalah untuk anda. Bayangkan selepas ini tidak perlu lagi terpaksa menerima tawaran percuma atau bayaran rendah setelah kita penat memerah idea untuk publish satu artikal.


Bimbingan berterusan oleh team yang berpengalaman lebih 12 tahun dalam pengurusan blog. Peluang untuk membina networking dengan lebih ramai blogger berjaya. Ini semua perkara yang ditawarkan kepada anda, rakan-rakan blogger.


Sekiranya berminat untuk mendaftar, bayaran komitmen hanya RM250 untuk faedah bersama. Boleh war-warkan kepada rakan-rakan blogger yang lain dan SHARE  artikal ini untuk membantu rakan-rakan yang lain, penyertaan adalah terhad. Bagi mereka yang lambat berdaftar kemungkinan yuran penyertaan akan naik. Untuk sertai boleh ke DenaiSell klik pada produk seterusnya klik Lain-lain produk dan jadilah sebahagian daripada peserta ELITE BLOGGER.

12 comments:

  1. nice sharing dear..tq for info

    ReplyDelete
  2. tq for info.. sesiapa yg ada wang lebih boleh join ni. bagus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jemput joint, ni masih murah harga akan datang mahal kalau nak belajar

      Delete
  3. rajinnya buat artikel, hehe, apapun elite blogger memang best and awesome :D memang menjadi ah ilmu sifu bagi

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, dah dapat link affiliate ke kat denaisell?

      Delete
  4. Alamak blog baru ni tak memenuhi syarat pernyertaan. Blog lama dah delete pula.

    Btw, follow sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayangnya delete, boleh ubah blog lama tu kalau nak tukar design

      Delete
  5. kalo .com boleh ker.. ehh mmg asal blogspot pun hahahha.. dah nak masuk 8 tahun.. tunggu ongkos ada boleh join..

    ReplyDelete
  6. 3 blog saya dah lepas 8 bulan..

    dah boleh masuk cuma pengeras je yang tengah usahakan

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.