Header Ads

Hadiah Mug Sempena Hari Ibu


Hadiah mug sempena hari ibu ramai yang tak tahu nak bagi apa sempena hari ibu. Ada di kalangan korang mesti tertanya-tanya apa yang istimewa dan hadiah apa yang simple untuk bagi mak gembira. Semua ibu di dunia mesti inginkan anak mereka bahagia.

Kebiasaannya kanak-kanak berumur 5 hingga 12 tahun akan membuat kad hari ibu untuk ibu kesayangan mereka, mesti comelkan ucapan-ucapan dorang. Para ibu tentu terharu dapat kad tersebut dan lukisan yang mereka lukis dengan penuh kasih sayang.

Bila dah dewasa ni nak lukis-lukis takut tak cantik lukisan tersebut, setakat beli kad kat kedai bagi mak rasa tak specialkan nampak biasa dan ia bukan buatan kita sendiri. Walaupun mak akan berterima kasih kepada kita. 

Sempena hari ibu, aku bagi mug dengan design wajah adik-beradik perempuan baru nampak special, bila mak pakai mug tersebut mesti ingat anak-anaknya, terutamanya bila semua dah kawin mesti ada rasa sebak sikit sehingga mengeluarkan air mata. 



Inilah mug untuk hari ibu, adik beradik perempuan je dekat mug tu. Ini gambar raya masa tahun 2015 tiba-tiba tak sabar pula nak raya ambil gambar sama-sama macam ni lagi. Pasti akan rasa rindu suasana macam ni bila semua dah kawin, maklumlah perempuan akan ikut suami bila dah kawin jadi susah nak kumpul bersama.



Tulisan Happy Motherday yang berada di dalam mug tersebut nampak cantik dengan warna dan design yang menarik. jarang kita tengok dalam mug ada tulisan yang di buatkan jadi ia nampak special khas untuk ibu tercinta.



Kalau korang nak mug macam ni boleh pilih gambar yang  yang istimewa sempena hari ibu, contoh seperti gambar dekat atas. Menarikkan, korang akan nampak dengan jelas bentuk mug tersebut bila dah siap. 

Kalau nak tempah untuk satu keluarga pun boleh sempena hari ibu, baru nampak satu keluarga. Bukan hari ibu je korang boleh tempah mug ni hari bapa dan hari guru pun boleh.


Personalized Motto Mug

Terdapat personalized yang korang boleh buat mengikit kretiviti sendiri. Motto mug tersebut membuatkan ia lebih istimewa dan berharga. Terdapat 3 jenis design untuk Motto Mug ini iaitu Happy Mother's Day, Happy Birthday dan I Love You. Selain itu, korang boleh tambah template seperti gambar pada Motto Mug 


Untuk pertanyaan perniagaan, sila hubungi:

BestSub Malaysia, Liberty Printing Sdn. Bhd (1080784-T), pemejalwapan Supplier Blank.:
Alamat: 6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A / KU3, Pusat Commercial Kristal Klang, 42100 Klang.
waktu perniagaan: Isnin hingga Sabtu (9 pagi hingga 6 petang)
nombor telefon: 019-9858151 (Cik Elaine) atau 019-3.231.515 (En Steven)

Email: enquiry@libertyprinting.com.my
Web: http://www.bestsub.my
Facebook: https://www.facebook.com/BestsubMalaysia/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCcm9uNUtcVa9TF1dmArOyrw


1 comment:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.