Header Ads

Kisah Benar Seorang Ibu Telah Menggunakan Satu Tisu Kepada Seorang Bayi Lihat Apa Yang Terjadi Sangat Mengejutkan

Kisah benar seorang ibu telah menggunakan satu tisu kepada seorang bayi lihat apa yang terjadi sangat mengejutkan. Tisu yang semakin Viral iaitu berwarna kuning telah membuatkan ramai para ibu terkejut dengan kandungan yang tak di sangka terdapat dalam tisu tersebut.

Ramai yang mencari tisu yang mempunyai kelebihan seperti 3 dalam 1 dalam sesuatu produk, amat sukar. Aku sendiri cari dulu pun susah, pernah juga nak cipta sendiri tapi kadang berangan je lebih sebab takde modal nak cipta produk sendiri. Sebelum ini pakai tisu basah baby untuk lap muka bau tak menyenangkan sebab itu untuk bersihkan yak budak. 



Bila dah ada tisu basah untuk keluarga, sangat menakjubkan. ia juga adalah tisu pelindung keluarga kerana mempunyai pelbagai kelebihan. Bukan sahaja untuk baby tapi para bapa  pun boleh guna bau agak sedap dan menyenangkan. Tak di nafikan kandungan yang terdapat dalam tisu kuning ini sangat bagus untuk seisi keluarga.

MASALAH DI DALAM KERETA

Bila drive biasa para bapa akan mengantuk ketika dalam perjalanan, aku pun sama masa kecik kalau naik kereka je mesti nak tidur. Best tidur dekat kereta masa dalam perjalanan nak sampai pun rasa sekejap. Bila ayah atau asben konplen mengantuk bagi je tisu penyegar Imaan yang warna kuning, baunya rasa macam nak letak dekat muka je wangi.


Kalau takde wet tisu boleh guna Tisu Kuning ia sangat selamat untuk bayi lagipun ia takde alkohol. Lap badan baby pun takde masalah. Ia lebih jimat kerana para ibu dan bapa boleh menggunakannya, kalau baby pun selamat pakai yang dewasa lagilah boleh gunakannya, berkesan membuang daki dan kekotoran.

Bagi lelaki sebenarnya WAJIB ada sekurang-kurangnya sepaket tisu kuning sebab ia bertindak menghilangkan bau badan ia boleh ganti sebagai deadorant. kebiasaannya lelaki cepat berpeluh yang menyebabkan badan cepat berbau lagipun bila lap menggunakan tisu badan akan rasa lebih bersih dan menyegarkan.



Para ibu juga boleh menggunakan tisu kuning ini untuk mengelap mainan kanak-kanak kerana bayi yang berumur 7 bulan hingga 2 tahun yang tak tahu apa-apa akan memakan apa sahaja yang berada di hadapan mereka. Jadi, jika mainan tersebut kotor mereka telah memakan kuman yang boleh menyebabkan penyakit. 

KELEBIHAN TISU FAMILY WIPES

Tentu ramai yang tertanya-tanya apa kelebihan yang terdapat tisu kuning berbanding yang ada di pasaran. Okey, tisu ini sebenarnya sangat istimewa sebab seluruh keluarga boleh guna. Kandungan yang terdapat di dalamnya ialah Madu, Aloe Vera dan Vitamin E kesemua ini bagus untuk kulit kita yang kaya dengan vitamin, minaral dan antioksidan yang mampu melembab, melembutkan kulit dan menanggalkan sel-sel mati.



TESTIMONI IMAAN FAMILY WIPES

Pada mulanya ramai yang membeli tisu family hanya untuk baby sahaja tetapi di sebabkan bau yang agak luar biasa dan sedap. Ramai telah mendapatkan SEKOTAK supaya mudah seisi keluarga menggunakannya dan ia lebih jimat. 

ia juga boleh di gunakan untuk hantaran dan hadiah kepada yang tersayang kerana pakagingnya yang exclusive dan cantik. sesuai dan selamat bagi sesiapa menggunakannya. Bukan itu saja, ia juga memudahkan untuk orang sakit dan kurang upaya jika pergerakan mereka terbatas, tisu kuning adalah penyelamatnya. 




Bagi mereka yang berminat nak dapatkannya boleh ke nombor tersebut 019-3922261( ira ). Selain itu jika ada yang berminat menjadi agent dan ingin menambah income boleh juga ke nombor tersebut.

20 comments:

  1. Biasa juga pakai tisu basah yang ada dijual di supermarket tetspi kalau jenama Imaan belum lagi guna.

    Nampak macam sesuai untuk saya dan keluarga.

    ReplyDelete
  2. Comelnya. Tapi serius, acik suka tisu dari Imaan ni. Bukan nak bodek ke apa, acik sendiri dah guna. Kawan-kawan acik pun suka

    ReplyDelete
  3. Baguslah, ada juga produk keluaran Muslim... Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  4. macam-macam jenama ada sekarang....yang penting sesuai dengan pengguna.

    ReplyDelete
  5. Saya tak pandai guna tisu ni...ha ha...saya prefer basuh terus kat tandas...senang

    ReplyDelete
  6. nampak betul2 menarik tisu ini. jarang sekali tisu mengandungi manfaat vitamin yg baik untuk kulit. tisu mesti guna..

    ReplyDelete
  7. Wahh ! menarik... tak sangka ada super wipes yang serbaguna untuk semua peringkat umur macam ni.. selama ni beli wet tisu untuk cuci bontot baby je.. thank you for the great info !

    ReplyDelete
  8. Tak pernah lg nampak tisu ni kat pasaraya kat tmpt mrs pip ...

    ReplyDelete
  9. Bagusla ada tisu macam ni. tapi untuk baby kena hati2 sket sebab ada sesetengah baby sangatlah sensitif kulitnya, boleh jd allergic.

    ReplyDelete
  10. Pakai tisu bsh sng nk cuci makeup..zaza pun mmg pkai.. Mrnarik jgk tisu jnma ni ada cmpuran madu dan lain2..

    ReplyDelete
  11. Menarik skrg keluaran imaan swipe.. Mcm2 jnis tisu ada...

    ReplyDelete
  12. Tisu Imaan ni memg bagus. Boleh beli standby dlm beg

    ReplyDelete
  13. 4 jenis wet tissue ni dh sampai . Tak sabar nak guna

    ReplyDelete
  14. Best sangt tisu imaan ni..nak beli tak beli2..hahaha..

    ReplyDelete
  15. Bagusnya tisu ni. Satu tisu banyak kegunaannya.terbaiklah

    ReplyDelete
  16. Wa.. mudah kan.. dlu de kaler biru je.m skrg dh byk.kaler dan kegunaan

    ReplyDelete
  17. This is alcohol free . Nak Coba next time

    ReplyDelete
  18. Waaa.. mcm mnrik je. Teruja pulak dgn kelebihan nya. Mcm nk try jeee..

    ReplyDelete
  19. Very good post! We are linking to this great article on our website. Keep up the good writing. facebook log in facebook

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.