Header Ads

Peluang Untuk Mulakan Bisnes Dengan Invest Serendah RM30.00 Sahaja

Peluang untuk mulakan bisnes dengan invest RM30.00 sahaja. Mesti anda tak percaya modal RM30.00 je boleh mulakan bisnes. Antara banyak bisnes inilah yang paling murah yang pernah zira jumpa tau ini juga modal untuk jadi dropship tapi agent. Kebiasaannya modal macam ini harga dropship betul tak? Sebelum itu, zira nak flashback masa mula-mula zira mulakan bisnes, modal ratus-ratus keluar.



Zira sanggup keluarkan duit simpanan untuk bisnes ini sebab tengok cara founder iaitu Puan Wawa ni cara dia berbeza dengan founder lain, bagi info dan cara-cara untuk promot semua sudah di sediakan. Memang senang bila ada bahan untuk kita promot. Itu yang membuatkan zira terbuka hati nak joint Imaan lagi pun masa itu tak ada pun yang jual tisu basah untuk makeup jadi pesaing tak ramai.



Sejak tisu Imaan ini semakin popular dan di kenali ramai zira perhati ada founder lain buat juga tisu basah jadi Puan Wawa ini pelbagaikan produk Imaan supaya setiap agent akan ada rasa kelainan dan tidak mudah down dengan pesaing yang semakin ramai. Bagi yang masih tak tau IMAAN SUCI WORLD keluarkan produk apa, anda boleh tengok detail di bawah:-
  1. Tisu Basah Imaan Facial Wipes
  2. Tisu Basah Imaan Faminine Wipes
  3. Tisu Basah Imaan Family Wipes
  4. Tisu Basah Imaan Argan Oil
  5. Shampoo Brokoli Hair Solution
  6. SerumSusuk Beradu
  7. Foundation Jardin
  8. Zero Belly Fruitea Detox 


Ini Contest mingguan yang HQ buat iaitu PINKY GIVING DAY  sebelum ini PURPLE DAY iaitu itu malam jumaat. Aumm, suami isteri bila dengar mesti malu-malu kucing ke tak sabar itu zira tak taulah yang penting tisu faminine ini selamat di gunakan untuk Miss V.




Kesemua produk Imaan ini anda boleh jual walaupun hanya modal serendah RM30.00 sahaja dan pada bulan ini juga ada promosi bagi agent baru. Promosi ini sehingga 31 ogos 2018 sampai merdeka. Jadi sapa-sapa yang ada RM30.00 ni kena cepat jadi agent Imaan. Pihak HQ juga ada sediakan setiap bahan promosi untuk setiap produk untuk memudahkan semua agent promot Imaan, antara bahannya ialah gambar, testimoni, video dan copy writing.

KELEBIHAN MENJADI SEBAHAGIAN DARI KELUARGA IMAAN
  • Berpeluang mendapat reward dari HQ
  • Mendapat harga murah
  • Tidak perlu simpan stock walaupun menjadi agent
  • Produk HQ yang akan pos ke customer
  • Contest mingguan customer dan agent boleh joint
  • Berpeluang melancong jika target sale
  • Sistem agent yang adil
  • Berpeluang membina empair sendiri


Semua promo ini khas untuk mereka yang menjadi angel baru. macam zira ini tak dapat harga promo. Sebenarnya memang zira jeles dengan angel/ agent baru sebab apa anda bila jadi ahli murah nak beli produk untuk harga pengenalan lagi murah, diskaunnya macam tak masuk akal je. HQ ni memang dah tak betul agaknya sebab itu zira kata korang beruntung sangat joint jadi keluarga Imaan.



Ini antara reward untuk TOP Sale bagi yang dapat capai sale yang di kehendaki HQ. Biasa RM1000 ke atas akan dapat reward tapi ada cara lain untuk anda jadi Top sale iaitu dengan rekruit Angel Baru. Contoh , Sale anda RM500 orang bawah anda RM500 dan 3 orang lagi RM500, jadi jumlah kesemua RM2000.00 kesemua ini akan dapat reward. harga belian tetap sama tak ada istilah stokis harga murah agent harga mahal sikit. 




Bagi yang berminat jadi angel/agent imaan anda bolej klik New Angel dan daftar melalui sistem yang di sediakan oleh HQ. Jika anda tidak tau cara untuk daftar anda boleh hubungi zira. Bestkan tengok promo new angel untuk bulan Ogos ini special untuk bulan ini sahaja. Kalau anda nak tahu promo untuk setiap bulan juga boleh hubungi zira di number di bawah.



No Tel :  0198723577 
Instagram : New Angel  
Page : Tisu Imaan

1 comment:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.