Header Ads

Printcious - Birthday Gift

Printcious - Birthday gift, dah lama juga usha website ni, sebab zira suka barang yang ada dekat sini. Terdapat pelbagai pilihan dan design mengikut cita rasa kita sendiri hanya tinggal print je barang yang di kehendaki. Sangat mudah, biasa jika nak sesuatu barang atau gift yang special kena order borong tapi dengan website ini nak order satu pun boleh tiada limit pembelian jadi ini memudahkan mereka yang ingin buat tempahan dengan kuantiti yang sedikit.






Memang sesuai di jadikan hadiah istimewa kerana ia tak ada di mana-mana kedai offline atau online. Tentu anda suka dapat hadiah yang kita boleh ingat sampai bila-bila. Bukan mudah nak cari kadang sampai kena buat sendiri baru rasa special tapi sekarang memang tak sempat nak buat sendirikan.

Masa sangat terhad nak buat hadiah kait atau jahit sendiri, okey. Inilah salah satu cara anda nak bagi hadiah istimewa dekat insan tersayang, klik je website Princious.com dah boleh design sendiri atau nak letak gambar pun boleh. Biar boyfriend atau girlfriend tu tengok muka anda sampai jemu tak adalah kes curang bila hari-hari tengok gambar sweet bila dapat hadiah tu nanti.


Printcious.com - Birthday Gift

Printcious adalah sebuah website di mana kita boleh design hadiah untuk insan tersayang atau untuk diri sendiri seperti bantal, mug, topi, apron, baju dan banyak lagi. Kualiti barang pun bagus, sebab tu apa yang kita dapat cantik dan tahan lama. Nampak lain dari yang lain kalau dapat hadiah macam ni, tema ini Nampak ikhlas dari hati.



Birthday gifts for friends barang limited edition biasa mahal tapi di printcious harga berpatutan. Bagi anda yang nak buat tempahan tapi tak tau caranya boleh ikut cara yang zira tunjuk di bawah step by step 


Cara buat tempahan di Printcious

1. Buka Website Princious.com kemudian log masuk, sebelum buat tempahan anda boleh daftar dahulu bagi yang belum pernah daftar.

2. Isi maklumat yang di perlukan seperti nama, alamat dan number telephone.

3. Tekan create your Graphic dan anda boleh mula design. Anda juga boleh masukkan apa-apa text atau design yang sudah siap di ruang tersebut.

4. Apabila sudah selesai design anda boleh klik done agar design anda save di sistem mereka. Jika anda buat tembahan baju boleh pilih saiz yang sesuai dan kuantiti baju yang di kehendaki.

5. Selepas siap semua klik Add To Card, Jika ada apa-apa perubahan pada design anda boleh ubah dengan edit my design again.

6. Apabila sudah confirm anda boleh mula buat pembayaran klik check out. Pembayaran boleh di buat melalui online transfer  cash deposit juga boleh menggunakan debit/credit card.

7. Siap semua design  anda hanya tunggu barang sampai sahaja. Jika kenalan atau orang istimewa itu jauh anda boleh hantar terus ke alamat mereka.




Kenapa Printcious  semakin di gemari dan menjadi pilihan para pembelian online.


Apa yang zira perhatikan, Printcious ini sentiasa beri apa yang pelanggan mahukan, Cara buat tempahan juga tidak rumit, sangat mudah dan cepat. Tidak perlu tunggu untuk buat tempahan jika mahukan barang limited edition. Biasa kena tunggu designer siapkan design yang kita mahukan tapi di princious sangat mudah sebab kita yang design sendiri.

Selain itu, mereka juga menjaga kualiti barang dan service untuk kepuasan pelanggan. Setiap pembelian yang melebihi Rm70 dalam satu resit, pihak printcious akan berikan penghantaran percuma. Sekarang terdapat diskaun 40% jadi jika anda ingin shopping online boleh ke website printcious.

"Jika anda mencari pesanan pukal terbaik untuk cawan,, jangan lupa untuk menghubungi mereka atau jika anda mempunyai sebarang pesta ulang tahun yang akan datang dan ingin memberi tetamu anda hadih istimewa, fotobooth hari jadi adalah hiburan terbaik anda. Jangan ketinggalan untuk klik di sini juga Button Badges MalaysiaPesanan pukal mug berwarnaPesanan Magic MugPesanan pukal LanyardPesanan Mousepad. Kami juga mengalu-alukan sebarang penajaan untuk mendapatkan penaja untuk acara mereka. Jangan ketinggalan untuk merebut peluang besar ini dengan klik di sini Penajaan untuk Acara "

Printcious juga boleh didapati di Singapore, Australia, Hong Kong, Kanada, Filipina & Taiwan #printciousgifts


2 comments:

  1. meluas juga rupanya service printcious ni

    ReplyDelete
  2. lama tk order sini, best diy hadiah untuk yang tersayang

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.