Header Ads

Kelebihan Aplikasi Cannis Yang Anda Perlu Tahu

Kelebihan Cannis App yang kita perlu tahu, banyak aplikasi yang semakin banyak bila kita tengok orang lain guna dan memudahkan kehidupan mereka kita juga turut ingin menggunakan aplikasi tersebut, semakin lama phone kita semakin berat dan ia akan menyebabkan memory full.

Ia akan menjadi satu masalah sebab phone akan cepat hang dan sukar kita gunakan. Sebenarnya zira pun baru tahu tentang aplikasi ini sangat berbaloi jika anda download. Ia juga baru di lancarkan di Setia City Mall.


App ini adalah gabungan e-dagang, membelai-belah dalam talian, penyiaran secara langsung, dan blockchain. Selain itu, app Cannis ini juga meliputi asas harian seperti makanan, minuman, hiburan, pakaian, dan merangsang model perniagaan serta memacu gelombang baru app.

Pameran yang telah diadakan di Setia City (SACC) pada 18 Ogos 2018 mempunyai beri u pejabat di Kuala Lumpur, Malaysia. Selain itu, ia juga mempunyai beberapa pejabat di Taipei, Guangzhou, Hong Kong, Pilau Pinang dan kumpulan pastikan teknikal di Hangzhou. Sebenarnya memang zira pernah terfikir tak ada ke satu aplikasi tapi banyak fungsi ternyata kini sudah ada.


APA Itu APLIKASI CANNIS?

Cannis adalah platform. Merintis perancang program, teknologi produk, promosi Operasi dan visualisasi data. Ia mempunyai hampir 100 jurutera professional dan pastikan mempunyai penyelidikan dan pembangunan. Satu aplikasi banyak fungsi. Menjadi pilihan pada masa akan datang untuk semua usahawan dan pengguna di dunia.

KELEBIHAN APLIKASI CANNIS

1. Satu aplikasi banyak fungsi
2. Telefon tidak berat dan tidak cepat hang
3. Permainan dalam talian
4. Siaran langsung
5. Tidak perlu download banyak aplikasi
6. E-dagang
7. Video pendek
8. Sosial media
9. Belanja diskaun
10. Pembayaran digital

Pengerusi Cannis Group adalah Puteri Mahkota Duli Yang Maha Mulia  kekanda Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Al-Ha, yang telah membantu beratus-ratus syarikat terkena dengan pengalaman Latihan korporat yang berpengalaman. Naib pengerusi, Tan Sri Dato Sri Ong Tee Keat dan Ketua Pegawai Eksekutif ialah Datuk Dr. A man Chin.


Ong Tee Keat berkata pertumbuhan pesat media sosial China, kadar penembusan telah meningkat dengan ketara. Kebangkitan blokchin telah membatalkan industri semasa dan operasi sosial. Kebijaksanaan blokchin menjadikan Internet antara tiga teknologi teratas yang perlu di kukuhkan.

"Siaran langsung telah memulakan rangka Ian sosialnya pada 2016. Skala siaran langsung dalam talian China hampir 58 billion yuan. Analisa China menjangka industri siaran langsung akan melebihi 100 billion yuan pada 2018  Siaran langsung akan menjadi fenonena sosial dan produk komersial. "kata Naib Pengerusi"




Beliau percaya, aplikasi Cannis akan menjadi satu aplikasi wajib dalam telefon pintar setiap orang yang akan menggantikan ekonomi rangkaian semasa dan pasti akan gelombang baru model perniagaan. Cannis telah memperoleh syarikat-syarikat teknologi berturut-turut sejak Mac lalu,seperti permainan dalam talian, rakan kongsi Google dan meningkatkan kebolehbacaan App Cannis dan keselamatan sistem.

Azaman Chin berkata Cannis adalah platform yang memudahkan semua pengguna kerana tidak perlu muat turun banyak aplikasi. Ia juga membantu semua keperluan pengguna. Beliau me rujuk kepada falsafah perniagaan " Anda fikir, kami membina" ia mewujudkan perse kita ran teknologi paling sesuai dan pengumuman data global bersama.


Sistem pembayaran yang di buat boleh di gunakan di 140 negara di seluruh dunia terutamanya di Asia Tenggara. Di China penjualan kedai dan pendapatan pengiklanan pemasaran yang di kendalikan oleh penyiaran secara langsung telah melampaui industrial filem.

Ramai usahawan dan professional dari perusahaan terkena, syarikat modal teroka blokchin dan bidang berkaitan rangkaian dari pelbagai negara, seperti China, Hong-Kong, Indonesia, Kemboja, Korea Selatan, India, Russia dan lain-lain telah menghadiri persidangan besar pelancaran Cannis App.


Syarikat-syarikat Cina menyertai Bursa Seaham New York  Nasdaq dan Gem dan president persatuan Blockchin South Pengerusi persatuan ekonomi dan perdagangan Hong Kong, Jason H, Guangdong, Pengerusi Foshan presidium dan Foshan CPPCC Dr. Su Zuyao, pengasas bersama pelik is dan perniagaan Indonesia Robbie Fen Geshu dan ketua eksekutif Crypoocean GmbH dan pengasas Yuri dan Pani Kumar, pengasas bersama Global Blockchin Foundation dari India.

Anda boleh menggunakan aplikasi ini dengan download App CANNIS di google play store. Bagi pengguna apple aplikasi ini masih dalam proses, buat sementara waktu anda tidak dapat muat turun aplikasi ini. Jika teringin nak pakai aplikasi ini anda boleh pinjam telefon rakan atau adik beradik untuk menggunakan aplikasi CANNIS. Selain itu, anda boleh beli telefon pintar lain untuk muat turun aplikasi ini.

Website 

Instagram 

Facebook 


13 comments:

  1. tak sabar nak explore semua features dia..termasuk Cannis Pay tu!

    ReplyDelete
  2. Nanti zaza cuba downlod sbb masih kurang fhm dgn app ni

    ReplyDelete
  3. Cannis apps ni maknanya 1 aplikasi, tapi untuk semua la ye.. Macam tu?

    ReplyDelete
  4. Dah baca tapi masih tak phm kegunaannya..macam mana ia berfungsi..kalau ok nampak bagus, memang akan install la

    ReplyDelete
  5. Macam-macam ada dalam apps Cannis ni yer... ada games tu yang best!

    ReplyDelete
  6. Banyak juga kelebihan aplikasi cannis nih kan.tak rugi download

    ReplyDelete
  7. Terbaiklah apps ni 7in1..senang dan mudahkan kita nak cari apa2 yg kita nak..jom donload skrg

    ReplyDelete
  8. Baru 1st time dengar ada satu aplikasi dengan 7 fungsi

    ReplyDelete
  9. Hebatnyerr cannis, aplikasi yg menghimpunkan mcm2 aplikasi. Lebih mudah & jimat masa

    ReplyDelete
  10. jalan2 sini baca latest entry

    ReplyDelete
  11. ramainya dok promote aplikasi cannins ni.. mesti best kan aplikasi ni.. sebab ramai dok cerita sini sana pasal kelebihan aplikasi ni

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.