Header Ads

Pengalaman Shopping Di Printcious

Pengalaman shopping di Printcious, laman web ini memang jadilah kita macam seorang designer yang pakar, mana taknya kita boleh design sendiri Apa-apa gambar atau tulisan yang kita nak, macam-macam jenis produk ada.

Design yang anda inginkan ada di sediakan ruang untuk memudahkan anda print barang. Terdapat pelbagai barang yang kita boleh design sendiri seperti puzzle, apron, mug, topi dan banyak lagi. Memang seronok pilih barang dan design sendiri. Akhirnya terserlahlah bakat zira selama ini.

Zira design tapi simple je, cuma letak gambar dan logo yang ada, siap. Haha hebatkan zira design mudah dan pantas. Walaupun simple yang penting dekat kedai atau pasaran luar tak ada design ini, jadi ia sangat limited edition. Jika anda nak buat juga boleh ke website Princious.com.


Okey, lepas ini nak shopping lagi macam-macam zira nak order dah seronok design macam ni lah jadinya. Mula-mula try 2-3 produk je, ye la takut juga tak pernah design sendiri mana tau kualiti tak bagus, warna pudar dah jadi masalah tak puas hati dengan service yang ada, rasa membazir pun ada.

Bila dah ada pengalaman membeli sambil design barang yang kita nak, kan best. Barang dah dapat kualiti gambar pun bagus warna tak pudar dan tak pecah-pecah. Barang pun selamat sampai dengan baik tak ada rosak apa-apa,jadi boleh shopping lagi sebab puas hati sangat.


Zira memang plan nak shopping lagi kalau service bagus tapi next shopping nak belikan untuk mak pula, tak boleh bagi tau awal tak best nanti jika anda dah tau. Apa yang zira boleh bagi tau, pengalaman shopping barang iaitu topi dan baju baby memang comel baju baby tu. Kalau topi mestilah logo blog sendiri baru cantik.


Dah lama zira impikan topi logo sendiri, biasa tengok logo orang je nak juga merasa sendiri punya brand. Akhirnya tercapai juga hajat zira. Kalau order mug, puzzle, bantal ke tak boleh bawa keluar rumah, orang pun tak kenal brand kita. Cuma apa yang zira terfikir nak orang tau brand kita cuma topi dengan baju je sebab boleh bawa pi jalan-jalan.

Walaupun zira perempuan tak salahkan pakai topi, sekali sekala kita buat benda orang jarang buat satu hari mesti akan ada orang ikut walaupun sorang, dua. Sebenarnya masih tak puas lagi nak tengok laman web printcious, nanti bila dah ada design untuk mak boleh la godek lagi dan terus order.

9 comments:

  1. Wahhh..menariknya siap boleh design sendiri..bleh letak gmbar anak beranak ni..mesti comey

    ReplyDelete
  2. Best shopping kat sini. Pernah juga order dulu...

    ReplyDelete
  3. Dah byk kali gak shopping kt printcious ni..senang n mudah nk beli gift utk someone

    ReplyDelete
  4. Blog akak logo pun tak de..hahaha..Apa2 guna header je..Nak cipta logo rasa macam dah terlewat je..hahahha...

    ReplyDelete
  5. Mabuk masuk kat website printciuos ni

    ReplyDelete
  6. kak ana memang kaki shopping kat Printciuos ni, produk depa memang berkuali dan servis pun terbaik :)

    ReplyDelete
  7. I shopped there before, I bought some personalize cushion and mugs.

    ReplyDelete
  8. Memamg best printcious ni...boleh buat macam2 design kita nak..

    ReplyDelete
  9. salam singgah sini zirah .. design2 kat printcious memang lawa2 kan

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.