Header Ads

Haram Pakai Susuk, Tapi Makin Ramai Pakai Susuk Sebab Nak Cantik

Haram pakai susuk, tapi makin ramai pakai susuk sebab nak cantik, orang sekarang obsess nak cantik sampai sanggup pakai susuk semasa-mata nak kelihatan cantik dan tak hiraukan halal haram. Apa yang mereka fikir yang penting cantik di mata orang sekeliling.

Kadang zira punya lah pelik bukan ke tengok muka dah cantik apa yang nak di cantikkan lagi tak taulah sampai sanggup pakai susuk. Cucuk tang sini, Cucuk tang sini dah macam cerita P. Ramli. Orang perempuan ada juga tak hiraukan akibat bila dah tua akan di azab pakai benda yang di haramkan.



Allah bukan ke ia memudaratkan kesihatan sebab itu ia di haramkan oleh Islam. Allah haramkan sesuatu benda pasti ada sebabnya tak ada di haramkan tanpa sebab. Betul tak? Anda yang rasa nak cantik carilah inisiatif lain contoh macam pergi SPA ke salon baru okey, cantik tanpa memudaratkan kesihatan.

Zira punyalah beria nak elak dan tak nak tau pun pasal susuk ni, takut bila Iman tak kuat kita akan terjebak dan tak kisah tentang akibatnya. Tapi, zira tewas "Ya, Allah" ampunkan aku. Baru sedar yang zira masih tak kuat imaan dan terjebak dengan "SERUM SUSUK EMAS BERADU 24K"



Salah siapa kalau dah terjebak? Nak salahkan diri sendiri atau company yang mengeluarkannya? Zira ngaku memang dah terjebak dengan SUSUK EMAS ni, bila dah terjebak memang susah nak elak. Betul orang kata jangan sesekali kita cuba perkara yang telah di haramkan nanti pada yang akan menanti.

Jadi anda jangan suka mengutuk orang alih-alih akan kena batang hidung sendiri. Zira nak berabis 2 botol susuk ni dan nak masuk 3 botol. Wow, ni dah ketagih nak cantik namanya sampai habis 2 botol. Bila search dan cari info alhamdulillah zira pakai susuk halal kalau nak pakai tiap hari pun tak adalah rasa serba salah di buatnya.



Susuk emas ni membuatkan muka kita nampak mahal dan montok, sebab itu dah ketagih pakai susuk emas 24k ni tapi tak adalah sampai cucuk-cucuk. Bukan zira sorang je pakai ramai yang pakai susuk emas ni. Kalau anda search dekat google bersepah orang pakai susuk ni siap ada yang buat tutorial lagi cara pakai susuk emas beradu.

Seperti semua sedia maklum, jika anda tidak mahu anak-anak terjebak dan terpengaruh dengan serum susuk emas kena awasi pergerakan anak anda. "BAHAYA" akan menanti jika tak perhati. Cobaan nafsu sebagai wanita kali ini zira gagal, kerana cantik itu semua orang suka termasuk lelaki suka perempuan cantik, nak bini cantik sebab itu ada wanita di luar sana obsess dengan kecantikan.



Jadi option terbaik adalah elakkan SUSUK haram dan pilih SUSUK halal. Susuk halal seperti susuk emas 24k. Fungsinya ialah tegangkan kulit dan merawat kulit sebab itu zira ketagih dengan susuk ni nak rawat jerawat yang gedil asik muncul tanpa di undang. Kalau nak pakai siang boleh campur dengan moisturizer supaya muka tak tegang sangat dan tak kelihatan gilter.

Kebanyakkannya wanita yang bergelar mak-mak ni akan terpengaruh dengan susuk bila jeragat mereka hilang sebab ia dapat menghindarkan jerawat dan jerawat serta dapat menggantikan sel-sel rosak. Nak dapatkan susuk emas ni sangat mudah pergi ke instagram @easy_trave1 atau terus wasap number ni 0198723577 dengan pantas anda akan dapat susuk emas teksturnya sangat pekat.



Kenapa muka kita nampak mahal?

Susuk emas ini kaya dengan hublur emas, mudah di serap dan tidak melekit itu yang membuatkan ramai yang pakai susuk. Zira sendiri dapat merasa perubahan pada wajah walaupun sekali guna, muka rasa tegang. Bagusnya susuk halal ini kita tak perlu pergi spa untuk hilangkan jeragat dan masalah sel kulit rosak. Pakai Serum susuk 24k dah cukup.

Rawatan emas di spa atau salon ada yang menawarkan Rm500-Rm1000 sekali rawatan. Sekarang dengan adanya susuk emas anda dah boleh buat rawatan emas di rumah, lebih mudah, ringkas dan jimat. Sekarang ada promosi serum emas 24k bagi yang nak dapatkan harga promo boleh wasap sekarang juga.

3 comments:

  1. masih ramai yg percaya susuk ye... smg kita dijauhkan dgn perkara syirik...

    ReplyDelete
  2. Kalau susuk ni pakai banyak kali pun takpe. Tak dosa. Hehe.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.