Header Ads

Produk Terbaru Imaan Suci World Aura Oil Dan Aura Water Di Bawah Jenama 7 Flower Power

Produk Terbaru Imaan Suci World Aura Oil Dan Aura Water Di Bawah Jenama 7 Flower Power, pada entry lepas zira ada cerita pergi seminar pesona aura, masa seminar tu Puan Wawa ada memperkenalkan produk baru Imaan terkejut juga zira HQ nak keluarkan lagi produk baru, makin banyak lah produk Imaan nanti.


PRODUK AURA BAKAL BERADA DI PASARAN

IMAAN bakal ada 2 produk aura iaitu Aura Oil dan Aura Water (dibawah jenama 7 Flower Power) nama produk ni pun best bagi aura dalam diri kita. Sebenarnya semua orang ada aura sendiri cuma kita tak perasan.

Kata founder sebagai Perunding Image, beliau sebenarnya bukan nak sangat jual produk aura di sebabkan ada yang request jadi beliau keluarkan tapi dalam quantiti yang sangat limited iaitu 100 botol Aura Oils  bakal dijual kepada ejen dan pelanggan dalam masa terdekat.


100 botol Aura Water pula akan berada di pasaran pada awal Oktober. Ini adalah produk limited edition, tidak dikeluarkan dalam kuantiti banyak. Jadi sesiapa yang nak kena order terlebih dahulu jika stock habis. Zira dah bau memang sedap rasa tenang je ia sangat berbeza bau di pasaran.

APAKAH KELEBIHAN DAN MANFAAT IMAAN 7 FLOWER POWER AURA?

1. Membuka 5 Aura (Seri Wajah, Keyakinan, Kesihatan, Keharmonian & Rezeki)
2. Memancarkan seri pesona wajah dan menambah daya tarikan.
3. Memberi ketenangan & keyakinan dalam membuat keputusan
4. Disayangi dan mendapat layanan baik dari keluarga, kekasih dan sahabat handai.
5. Membantu melindungi diri dari terkena buatan orang (sihir/pukau)



Zira ada juga pakai Aura Oil buat mandian, letak 3- 5 titik pun dah cukup, Bau dia buatkan kita rasa tenang, masa zira mandi tu sambil mandi sambil ambil bau sebab baunya best sangat tak pening kepala. Sapu dekat tangan pun ada juga, bila anda makan kari tangan tak bau kari langsung.

PRODUK AURA OIL

Kandungan : 7 bunga dan 2 tambahan resin tumbuhan iaitu frankincense (kemenyan dari getah pokok) dan myrrh.

Cara guna :
1. Sapu dan hidu : Titis 3-5 titik ke atas tapak tangan yang basah, gosok dan putar lawan jam sambil niat yang positif (tambah selawat) dan hidu selama 10 saat dan kemudian sapu di belakang leher, muka dan tanagn.  Amalkan waktu pagi dan malam.

2. Buat air mandian – campurkan dengan 7-9 titik ke dalam air dalam baldi, kacau arah lawan jam sambil niat positif (tambah selawat). Biarkan selama 2 minit, lepas itu buat bilasan mandi seluruh tubuh.  Mandi waktu pagi atau petang selama 3 hari sekali atau hari-hari jika perlu.

Produk aura ini memang bagus, Bau macam dekat SPA pun ada, zira memang suka bau bunga yang dekat Spa tu lepas ni pejam mata sambil mandi aura oil dan bayangkan tengah mandi dekat SPA. haha, kuat beno angan-angan tu, nak lagi nampak real letak lah 7 bunga dalam air mandian dan titis Aura Oil.


PRODUK AURA WATER:
Kandungan : 7 bunga dan Citrine Stone

Cara guna :
1. Sembur di badan dan muka. Sebagai face mist untuk menyegarkan kulit serta memberikan hidrasi ke kulit sepanjang hari. Gunakan sebelum dan selepas bersolek.

2. Gunakan untuk membersihkan aura sekeliling seperti rumah, pejabat, bilik hotel, kereta dan sebagainya.


Aura Water ni anda boleh pakai selepas bersolek bagi makeup kekal cantik dan tahan lama, sambil tu boleh mengeluarkan aura dalam diri sembur di muka. Boleh ikhtiar spray di tempat anda inginkan untuk melindungi diri dan perkara-perkara yang tak di ingin. Kalau ada yang nak try boleh pm zira 60198723577

6 comments:

  1. Wahhh, mesti best pakai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a, Bau dia pun sedap tak pening.

      Delete
  2. Mesti harum jerk bilik air, badan pun rasa segar je kan

    ReplyDelete
  3. wah bestnye ade aura la lepasni kan..packaging pun menarik

    ReplyDelete
  4. Baca dari penulisan zira ni produk ni best la. Kalau la dapat sebotol, boleh la hari hari berAura Positif kan..

    ReplyDelete
  5. Wahh terbaiknya. Boleh spread positive vibes sambil tingkatkan meyakinkan diri dengan aura best.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.