Header Ads

Viral Susu Lembu Fernleaf Memang 100% Mmmmm

Viral susu lembu Fernleaf memang 100% Mmmmm, Sejak akhir-akhir ini ramai para blogger update di laman sosial lembu diaorang tak sampai, ada yang sesat katanya dan ada yang tak dapat lagi. Zira percaya ramai di kalangan anda yang gemar minum susu lembu tapi susu Fernleaf ini berbeza sebab rasa coklat ia berlemak, tapi bukan lemak lembu tau. Jika anda pergi ke New Zealand wajib lihat lembu-lembu dekat sana mesti gemuk-gemuk.

Di kelilingi udara yang sedar dan bermandikan hujan serta mencapat cahaya matahari yang cukup sangat membantu pembesaran lembu dan menghasilkan lembu yang berkualiti. Rakyat New Zealand sangat bangga dengan menghasilan susu lembu dan mereka akan berkongsi hasil susu lembu dengan keluarga dan seluruh dunia. 



Mereka juga mengutamakan ketulinan susu yang berkualiti tinggi, bayangkan kalau anda dapat susu yang kurang kualiti mesti dah tak akan rasa lagi susu tersebutkan. Zira ni sebenarnya liat sikit nak minum susu terutamanya susu yang baunya kuat rasa tak selera nak minum daan zira ni jenis cepat loya. bau susu kuat nak muntah, bau rokok nak muntah, makan terlebih nak muntah. Mungkin ini sejenis penyakit yang tak dapat di kesan, ada ke sesiapa yang macam zira?




Disebabkan susu coklat Fernleaf ni takde rasa bau susu jadi zira dapat habiskan empat kotak, fuh minum susu je boleh kenyang ini diet sihat dah macam baby sampai kembung perut minum susu. Jika anda perasan sebenarnya banyak iklan tentang susu Fernleaf antaranya iklan puasa, dan raya. Susu Fernleaf antaranya susu berbaik sememangnya 100% Mmmmm dari New Zealand. 

Kebaikan susu ini selain menghasilkan susu yang berkualiti tinggi ia juga mengandungi lebih banyak nutrien penting serta mempunyai vitamin A dan juga vitamin D. Vitamin sangat bagus untuk tubuh badan kita. Susu yang berkualiti dapat menghasilkan makanan yang berkualiti mesti anda tertanya-tanya apa kaitan susu dan makanan, okey sebenarnya makanan yang menggunakan susu lembu ni boleh membuatkan makanan kita jadi sedap sebab itulah kita perlu dapatkan susu yang berkualiti dan segar.



Jika ia berkualiti pasti ramai yang mencari anda, jika anda tak tau nak cari susu yang berkualiti anda boleh guna susu fernleaf sebab kita yakin ia datang dari lembu yang memakan rumput yang subur. Kalsium yang mudah diserap mempunyai sumber yang dapat membantu tubuh badan kita. 

Ladang lembu susu Fernleaf juga di gaja oleh pakar tenusu yang di jaga oleh pakar tenusu yang mempunyai pengalaman lebih 140 tahun dalam bidang perladangan tenusu. Cara penjagaan lembu berbeza dengan kita kerana mereka dangat berdedikasi yang memastikan kualiti tertinggi bagi memastikan setiap pengeluarkan susu bermula daripada air yang bersih, rumput yang berkualiti, sehinggalah produk sedia untuk di edarkan kepada orang ramai.

Anda boleh pilih 3 variant iaitu Susu Low Fat, Full Cream dan Susu Coklat. Susu Fernleaf ini boleh dapatkan di kedai atau Pasaraya berdekatan rumah anda. 

14 comments:

  1. Dah lama tak minum susu Fernleaf ni sebab takde yang kotak now boleh try dah :D

    ReplyDelete
  2. dulu suka minumsusu ni campur dalam teh or milo;)

    ReplyDelete
  3. Susu feveret kami sekeluarga 😊

    ReplyDelete
  4. Kita suka susu ni. Sedap nak2 yang coklat tu.

    ReplyDelete
  5. rabia tak pernah rasa susu ini.

    ReplyDelete
  6. Emi so far tak terbiasa minum susu fernleaf ni. Selalu duk minum dari jenama lain. Tapi tengok ramai yg duk share pasal susu fernleaf ni, macam nak cuba la pulak.

    ReplyDelete
  7. Kalau beli susu ni dapat tak straw macam tu??hahaah.. Dekat kedai runcit rumah akak ni susu coklat dalam kotak ni belum ada lagi. Nak kena pi beli kat pasaraya la nanti.

    ReplyDelete
  8. Peops spec tu cntikla... Hehe.. Susu ni susu feberet kita gk dulu.. Skrg klo xjupe susu lain, kita beli je susu ni.. Sedap..

    ReplyDelete
  9. asik tengok ramai share2 gambar minum susu fernleaf ni.. TB pun nak beli jugak lah.. huhu. nak rasa yang coklat lak

    ReplyDelete
  10. Sedap susu ni kan hazirah. Zaza dah minum tak rasa muak.. Nak beli lagi nanti

    ReplyDelete
  11. I rasa dah viral susu ini, by the way i like their chocolate milk also.

    ReplyDelete
  12. Sedap susu uht fernleaf ni. Kita pun yang plain macam kurang sikit. Tapi yang coklat ni best kan rasa dia..

    ReplyDelete
  13. Akak suka susu coklat. Rasa dia kaw dan sedap. Susu dia pun pekat

    ReplyDelete
  14. yup susu fernleaf, susu paling sedap..nad pun suka..baru tau susu ni dari lembu yang bebas meragut rumput, jadi takda bahan lain yang dicampur dalam susu ni..sebab tu susu ni sedap

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.