Header Ads

Hand Sanitizer Spray By Medima 70% Alcohol

Hand Sanitizer Spray By Medima 70% Alcohol. Musim penyakit berjangkit Covid-19 memang sangat bahaya anda tak boleh pandang ringan sebab penyakit ini ambil masa yang sangat singkat nyawa kita boleh terancam. Sebab itu kita kena duduk rumah. 

Di Malaysia hanya wakil sahaja boleh keluar dan beli barang jadi bagi yang tiada kaitan kena duduk rumah, banyak aktiviti boleh buat di rumah. Bila para suami dapat banyak luangkan masa di rumah pasti anak-anak suka berbeza dengan sebelum ini dapat jumpa anak malam sahaja bila balik kerja. 


 30ml tidak berat dan boleh di simpan di poket 


100ml tidak berat boleh juga di simpan di dalam poket 

Untuk menjaga keselamatan keluarga, apabila para suami nak beli barang ada 2 benda wajib di bawa iaitu mask dan hand sanitizer. Untuk keselamatan kena spray plastic tu sekali sebab kita tak tau covid-19 berada di mana sebab tak nampk. 

Mungkin sekarang ada yang sukar nak dapatkan hand sanitizer dan di sebabkan PKP juga kita nak kerja pun tak boleh kena duduk rumah jadi untuk dapatkan kerja sampingan anda boleh jadi agent MEDIMA modal pun tak banyak. Memang puas hati bagi yang jadi agent hand sanitiser lagi pun tengah hot produk ini. 



Kepada yang masih mencari Hand sanitizer, Terdapat 2 produk pilihan yang anda boleh pilih iaitu 30ml dan 100ml. Untuk 30ml ini memudahkan anda selit di poket sebab saiznya kecil dan comel nak bagi anak pun tak ada masalah sebab tak berat. 



Untuk produk 100ml ni tidak terlalu berat, masih ringan untuk di bawa. ia lebih lambat habis apabila di gunakan. Semua produk Medima mempunyai kelulusan NOT KKM. Jadi tak perlu risau memang sudah di luluskan. 

Harga hand Sanitizer 
30ml - Rm8.50(SM)
30ml - Rm9.50 (SS) 
100ml - RM18.50 (Sm/Ss) 

Bagi yang berminat jadi agent 48 Botol untuk 30ml. Harga untuk agent RM5.80. Total Rm278.40 tidak termasuk postage. 

Readystock 10,000 BOTOL -MEDIMA HAND SANITIZER
✅ 70% Alcohol - Kill germs 99.99%
✅ Travel size, convenient and easy to carry everywhere
✅ First order first serve
✅ Sell for retail and wholesale
✅ 30ml & 100ml
✅ KKM ( NOT200304632K / NOT200304733K)

Agen diperlukan Seluruh Malaysia, bagi mereka yang Nak jadi agent Medima anda boleh komen atau klik link yang dah di sediakan. Yang penting hand sanitizer inintak melekit bila di pakai.

4 comments:

  1. Susah nak beli hand sanitizer

    ReplyDelete
  2. susah juga nak cari sanitizer.. cepat habis

    ReplyDelete
  3. That it adheres to the EN1500 anti-microbial standard. hand sanitizer

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.