Header Ads

Pertama kali menggunakan In-Shower NIVEA


Masalah kulit kering sering berlaku kepada semua orang menyebabkan kita tidak selesa apabila buat kerja seharian di pejabat kerana masalah ini mengganggu penumpuan ketika ingin membuat kerja. Satu penyelidikan di Eropah telah mendapati bahawa dua daripada lima orang sama ada sekali-sekala atau tidak pernah menggunakan losyen badan kerana mereka tidak mempunyai masa atau tidak suka menggunakan losyen kerana rasa melekit apabila menggunakannya.

Pertama kali zira guna In-Shower NIVEA rasa melekit takde dan ini adalah salah satu cara menyelesaikan masalah kulit kering yang sering dihadapi oleh semua orang sebelum ni bila nak guna losyen mesti fikir dua ke tiga kali sebab takut tak selesa kadang-kala guna bila ada masa terluang je sekarang memang berbeza. In-Shower NIVEA merupakan salah satu cara melembapkan kulit semasa mandi walaupun selepas dikeringkan. Produk In-Shower NIVEA sangat sesuai kepada mereka yang kesuntikan masa untuk memakai losyen badan ia juga memerlukan masa untuk kering.

Sekarang orang ramai tidak perlu rasa bimbang tentang kulit kering kerana In-Shower NIVEA dapat membantu melicinkan, melembap dan mengekering apabila anda menggunakannya. Ia menggunakan formula khusus iaitu minyak rapian dan krim yang penyerap kelembapan pada kulit. Cuba tengok formula dia pun sesuai untuk kesihatan kulit kita yang diaktifkan untuk proses penyerapan pada kulit.

 Atasi masalah anda segera dengan In Shower NIVEA tidak melekit, rasa selesa dan kulit sentiasa lembap. Ia direka khas digunakan selepas gel mandian in Shower NIVEA boleh didapati dua jenis kulit iaitu kulit biasa dan kering 


3 comments:

  1. wah mcm best aje produk nivea ni..xpernah guna lg

    ReplyDelete
  2. hehe, apa lagi dapatkan sekarang yang tak rajin pakai losyen leh la amik kesempatan ni

    ReplyDelete
  3. This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. suatamcottage

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.