Header Ads

Steamboat M2Cafe

Assalamualaikum

Bloogger dan Jalan-jalan cari makan telah memilih M2Cafe sebagai lokasi makanan steamboat yang femes dengan sup, di M2Cafe ada dua jenis sup iaitu sup ayam dan sup udang. kebanyakan steamboat menyediakan tomyam di M2cafe pula menyediakan Sup udang ini adalah salah satu tarikan utama untuk menarik pelanggan. Ia juga sesuai untuk kanak-kanak kerana tidak pedas. M2Cafe juga menyediakan kambing panggang yang sangat menyelerakan.
Harga Steamboat untuk dewasa Rm30 dan kanak-kanak Rm15
spegeti gulung, hidangan yang simple tetapi sedap dan menyelerakan. Spegeti ini di salut dengan telur dan mempunyai sos iaitu daging lembu rebus. 
ini adalah bahan-bahan mi udang, menu baru dari di M2Cafe. Siapa yang nak rasa boleh datang di M2Cafe berdekatan dengan  KL Festival City Mall, Setapak, Kuala Lumpur.



terdapat banyak desert seperti ice cream, kek dan ais kacang. Musim panas ni sangat sesuai makan ais kacang 


Terdapat dua jenis sos untuk daging panggang iaitu sos lada hitam dan BBQ, pelanggan boleh memilih mana-mana sos yang disukai mengikut selera masing-masing. 



Kedudukan meja yang teratur memudahkan pelanggan memasak dan mengambil makanan yang telah di rebus. Pelanggan boleh memilih mana-mana jenis sup sama ada sup ayam atau sup udang atau kedua-duanya. Selain itu, kedudukan meja juga pelanggan boleh makan beramai-ramai bersama keluarga atau kawan-kawan ia juga boleh mengeratkan silaturrahim antara satu sama lain.

4 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.