Header Ads

sukeletew mini lauching

Assalamualaikum 

ni ada berita baik untuk korang yang tercari-cari macam mana nak buat surpprise untuk orang yang tersayang. SUKELETEW, korang boleh panggil team ni untuk buat birthday party atau apa-apa event yang memerlukan perkhidmatan dorang tentang budget korang jangan risau mereka ikut kita punya budget.

intro tentang sukeletew ialah satu penghasilan candy buffet yang memerlukan modal yang sedikit, ia ditubuhkan secara kecil-kecilan melalui Instagram pada September tahun lalu.

Servis dari Sukelettew Candy :
- Menyediakan servis konsultan untuk majlis
- Surprise Delivery Service
- Birthday Party
- Baby Shower
- Candy Buffet
- Goodies
- Sewaan Props untuk photoshoot @ majlis

Untuk mengenali ahli sukeletew mereka ialah kawan sekolah rendah jadi untuk candy buffet sukeletew membuatkan dorang makin rapat dan sentiasa kongsi idea.


Sukenya kalau dapat supprise macam ni, nampak santai suasanya pun nampak meriah walaupun simple

 Masa untuk makan, nampak tak kek muffin yang comel tu sedap tau kalau nak rasa kena la jemput sukeletew untuk bezday party atau aqikah pun boleh jemput dorang.


makannan ni nampak sedap je

photo booth, korang boleh bergambar dengan proop yang ada.

ni beg, buatan tangan yang sangan kretive, kalau sesapa ada idea nak design sendiri boleh tempah mengikut cita rasa anda, mata aku asik melilau-lilau je tengok design yang awosome.
Ku petik gitar, sampai tak kuar suara hehehe sebenarnya aku tak reti nyanyi hanya mampu pegang je tapi ada gaya seorang profesional tak? jangan tuju lagu kat aku sudah la takut hujan.


sukenya tengok belon ni, memeriahkan lagi supprise korang nanti kalau event takde belon tak bestkan, biarlah orang kata macam budak-budak yang penting kita gembira.

Bukan saja orang yang dah bekerja atau pelajar IPT je yang boleh jemput sukeletew namun kami turut memberi ruang dan peluang buat adik-adik yang masih bersekolah untuk mengabadikan kenangan manis bersama kawan-kawan tersayang dengan bajet yang mereka ada. Memang berbaloi kalau nak buat supprise untuk budget yang sedikit tapi ia hanya untuk kawasan lembah klang je kalau luar kawasan yang berdekatan dengannya sahaja boleh sebab masing-masing buat hanya part time.


Untuk maklumat lanjut :
Layari Instagram Sukelettew Candy
http://www.instagram.com/sukelettew

Untuk tempahan :
01112848665 (Nana Lokman)
0174342950 (Fana)

2 comments:

  1. Thank you zira for the write up! Fana terharuuuu. Thanks jugak sebab datang. Kirim salam pd laila ye. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama, okey fana good luck for sukeletew

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.