Header Ads

Tempahan bunga dalam talian hanya di FlowerChimp


FlowerChimp iaitu tempahan bunga dalam talian. Serious, dulu teringin sangat nak dapat bunga dari seseorang tak kiralah dari kawan ke, mak ke ayah ke adik ke yang penting dapat bunga. Bila konvo tercapailah hajat akhirnya dapat bunga dari orang keliling. Bila tengok drama ada orang hantar bunga dekat ofis atau rumah, ya Allah romentiknyalah depa ni. 

Siap ada orang hantar bunga, surpprise sungguh na... mula la teringin nak bunga juga orang hantar depat rumah. Mengada sungguh, kalau dah kawin pening suami nak cari bunga pergi kedai semata-mata nak suruh orang hantar kat bini. 

Memandangkan aku ni kadang jenis yang mengada tak bertempat, jadi tak boleh layan sangat keinginan ni, takut menyusahkan orang. Ada baiknya aku ingat memori indah masa mendaki gunung dan tulis dekat blog. Bukan apa, kadang-kadang aku ni mudah lupa bukan senang nak dapat pengalaman manis. 

Bila dapat email yang menceritakan tentang penghantaran bunga dan tak perlu pergi kedai bunga cuma pilih mana satu bunga yang berkenan mula la godek laman website FlowerChimp adalah platform penghantaran bunga di seluruh Malaysia.


Cantikkan bunga-bunga ni, macam-macam jenis bunga ada, nak bunga ros ke, lili ke atau bunga orkid semua ada. Kalau nak bagi surpprise dekat bini atau girlfriend boleh pilih bunga yang eternal. 

Senangkan, tak payah pening kepala nak gubah bunga cari reben ke, alahai lecehnya. Kadang-kadang kita bukan ada masa nak buat semua ni walaupun ia nampak simple.




Tahun baru cina nak dekatkan, lagi beberapa hari je chinese new year, bagi mereka yang nak beri hamper dekat saudara atau rakan boleh order sebagai hadiah istimewa pilih je mana-mana yang sesuai dan mereka akan uruskan penghantaran mengikut alamat yang di beri.



Tengok macam-macam kuih-muih ada, nampak sedap je. Mesti meriah raikan tahun baru cina dengan satu kejutan hamper yang menarik. Aku tertarik dekat bakul tu, warna emas cantiknya rasa sayang nak guna. Bukan itu saja, hamper untuk christmas, fruit baskets, hamper basket, dan lavand hari raya pun ada. Walaupun raya lambat lagi korang boleh survey awal-awal takde la nanti lari budget nak order.


Setiap perayaan pasti tetamu akan berkunjung ke rumah, bila mereka kunjung tentu akan tengok persekitaran rumah kita. Sofa, televisyen, makanan dan juga hiasan rumah. Bagaimana kita menghias rumah sama ada kemas atau tidak, yang tak tau hias bunga di meja boleh pilih bunga di flowerchimp aku suka bunga yang berkonsepkan bersih dan suci. 


Bunga Little wishes menunjukkan satu kombinasi menceriakan suasana dan kemesraan serta kedamaian di kalangan tetamu yang datang. Tak tau bentuk bunga tu macam mana? klik je website tersebut.


KELEBIHAN

  • Penghantaran percuma seluruh Malaysia
  • Penghantaran percuma pada hari yang sama untuk tempahan sebelum pukul 12.00
  • kad percuma

JENIS-JENIS WARNA
Terdapat beberapa warna yang disediakan mengikut minat pelanggan, Contoh, kalau nak order bunga bewarna merah korang boleh klik mewah dan semua bunga yang bewarna merah akan keluar. Mudahkan nak cari bunga di FlowerChimp tak perlu tengok warna bunga lain focus satu warna sahaja. 

JENIS-JENIS BUNGA


Kebanyakannya pelanggan tidak suka perkara yang merumitkan apabila hendak membeli barang secara online, Jenis-jenis bunga ini yang terletak pada sebelah kiri memudahkan korang pilih jenis bunga yang korang minat. 

Contoh, bunga Rose. tick pada kotak bunga Rose dan klik warna Merah. dan keluar semua bunga rose yang bewarna merah.




Sekarang korang tinggal order je nak yang mana satu bunga rose. Senangkan nak pilih warna dah ada jenis bunga pun keluar  bila klik bunga rose. Last sekali tengok budget korang je. Janganlah order yang mahal-mahal kalau rasa budget sikit. 


Ini adalah kedai bunga di Malaysia dengan membantu kedai bunga tempatan untuk mengembangkan perniagaan mereka dengan menawarkan pasaran dalam talian bagi pengguna untuk dapatkan bunga dari kedai bunga yang paling dekat dengan mereka, dan ia akan memastikan bunga segar dan penghantaran cepat.

Laman web           : FlowerChimp

Facebook              : FlowerChimp
Phone number     : 60 1151164939 
Waktu berurusan :(Mon-Fri 9:00am - 6:00pm)

2 comments:

  1. Nak beli juga,tapi harganya boleh tahan juga.heheh..i pun ada berangan nak bukak bisnes kedai bunga,hehehe..

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.