Header Ads

Imaan Suci Feminine Tisu Pelindung Miss V


Ramai yang dah tahu tentang Produk Imaan suci feminine cuma maklumat tentang produk ini kurang ada di laman sesawang, betul tak? kebanyakannya imaan suci wipes. Bagi mereka yang tidak tahu tentang produk pembersih Miss V yang mudah di bawa ini, korang boleh baca detail apa keistimewaan Imaan suci feminine ini.

Ini adalah datu tisu yang jarang kita temui, sebab ini adalah tisu Miss V selalu tengok tisu Wipeskan. Okey, fungsi tisu Imaan Suci feminine ialah membersih, menyegar, dan melindungi di zon intim wanita, jadi kita akan rasa bersih di situ. Takkan masa kat rumah je nak bersih dekat luar lumah pun mesti nak kena jaga.



Kalau bawa feminine wash takut berat, jadi inilah fungsi tisu feminine ringan dan mudah dibawa. Lagi-lagi bila keluar rumah mesti berpeluh dan akan rasa gatal di Miss V  akan membuatkan kita tak selesa. Korang tak berlu risau dengan Imaan suci Feminine ini sebab ia ada kelulusan KKM. Kandungannya pula, ada extra daun sireh dan dan pati mawar yang mengurangkan bau serta menjadikan kita sentiasa berseri dan segar sepanjang hari.


KELEBIHAN DAUN SIREH DAN BUNGA MAWAR
  • Sireh merupakan sumber natural mengandungi anti septik yang boleh membunuh kuman & antioksidasi berpunca dari bakteria & kulat. 
  • Pati mawar pula bertindak sebagai penyeimbang PH & memberi rasa nyaman, sejuk & segar pada kulit.

CARA MENGGUNAKAN TISU PELINDUNG MISS V

Hanya lap di kawasan intim wanita, tisu ini adalah untuk kegunaan luaran sahaja. Simpan di kawasan yang lembap dan jangan terdedah di kawasan yang kanak-kanak mudah ambil, risau dorang buat main. Korang kena dapatkan tisu pemindung miss V ini sebab produk ini dapat bantu memudahkn hidup korang lagipun harga juga amat berpatutan kalau takde air tak perlu risau nak istinjak lagi.



Formulasi dari Daun SIREH & PATI MAWAR selepas penggunaan Imaan 
suci Feminine :

Solat tanpa was-was

Selepas guna tisu Imaan feminine korang pasti lebih yakin nak solat, sebab berkhasiat mengatasi masalah gatal, bau & mencegah pembiakan kuman. Jadi, takde la nak solat tergaru-garu, rasa segan pula bila nak solat tergaru-garukan.


Aman ketika haid

Bila kita datang haid pasti akan ada bau yang kurang menyenangkan dan membuatkan kita tak selesa, korang pernah rasa tak situasi macam ini? jadi, bila guna tisu ini akan rasa selesa dan Aman sebab ia dapat mengurangkan bau 



Tiada Keputihan

keputihan iai adalah satu cecair putih yang keluar ia juga membuatkan kita tak selesa, ciri-ciri keputihan seperti, gatal-gatal, bau, kemerahan pada vagina, gangguan haid, cecair yang dikeluarkan berwarna dan banyak. Cara menghilangkan keputihan, minum air kunyit yang di rebussehingga hilang keputihan, cara mencegah jaga kebersihan Miss V salah satunya menggunakan Imaan Suci feminine iaitu tisu pelindung Miss V.

Tiada bau


Bila kita jaga Miss V dengan betul serta jaga pemakanan. Pakai sabun yang sesuai ketika mandi juga adalah faktor utama dan penting bagi miss V supaya tidak berbau. 



PH seimbang

PH adalah penting untuk kesihatan vagina, menjaga keseimbangan pH bermaksud 
menjaga supaya organisme baik dan tidak terganggu.

Wangi aroma Mawar

Aroma mawar memang lembut, elegan, serta klasik. Bunga mawar, ternyata juga terkandung khasiat sebagai Ubat dan sering digunakan sebagai aromaterapi yang bersifat menenangkan juga meningkatkan mood.


Mudah bawa Travel

Bila kita travel mesti rasa nak bawa banyak barang, tapi barang yang memudahkan kita bawa terutamanya wanita macam-macam nak bawa, bila sudah ada tisu feminine sangat sesuai untuk bawa travel.

Kalau korang nak dapatkan tisu pelindung Miss V boleh whatapp nombor ini 019-3922261, beli tiga paket lagi murah berbanding satu paket. tak percaya boleh tanya di nombor tersebut.

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.