Header Ads

Membership Program Benang Hijau


Membership Program Benang Hijau, nak cerita sedikit kepada mereka yang sukakan koleksi benang hijau. Korang sangat beruntung, benang hijau ada sedikit berita gembira ini khas buat semua pemegang kad Member Benang Hijau yang dilahirkan pada bulan Mac. Kepada semua March baby dan pemengang kad Member Benang Hijau, korang boleh redeem free shawl di mana-mana lokasi benang hijau dan dapatkan diskaun 20% untuk semua produk Benang Hijau (tidak termasuk promosi)

Promosi ini sah sepanjang Mac ini sahaja. Terdapat pelbagai jenis pakaian muslimah yang cantik di Benang Hijau termasuk blouse, Jubah, dress, baju kurung dan pants. Negeri yang terpilih ada promosi kaw-kaw, harga memang tak masuk akal macam tak percaya benang hijau tawarkan harga murah, nak tau negeri yang ada sale boleh baca jualan gudang benang hijau 



JENIS-JENIS PAKAIAN MUSLIMAH BENANG HIJAU

Blouse
Azalea Midi, Dina Blouse, Dolly Top, Elle Blouse, Elly Top, Fina Blouse, Imann Blouse, Nana Blouse, dan Nina Blouse.

Jubah dan Dress
Autumn Three dress, Hana Basic Jubah, Imann Dress, Lana Dress, Maia Dress, Merrisa Dress, Melissa Dress, Mikayla Dress, dan sakura Blossom Dress

Baju Kurung
Suraya Plain Mini Kurung dan Suraya Printed Mini Kurung

Pants
Candy Pants dan Kate Pants


Aku ni memang penggemar blouse, sebab mudah nak pergi mana nampak sopan dan sesuai kalau nak pakai dengan seluar atau kain berbanding kita pakai t-shirt, kalau tiba-tiba nak pergi ke sesuatu majlis pakai blouse pun dan okey daripada t-shirt kurang sesuai. Korang suka jenis blouse yang macam mana? Di sebabkan sekarang ini tengah ada sale, banyak juga setiap negeri werehouse sale Benang Hijau akan pergi minggu ini di Johor. 


Di sebabkan harga Blouse Dolly ni murah, aku beli tanpa fikir panjang. Memang cantiklah lagipun bahagian dalam lengan dia tu ada cover, kalau pakai takdelah nampak lengan ke bulu ketiak ke, korang boleh angkat tangan tanpa rasa was-was.

Bagi pemegang kad Member Benang Hijau, Korang juga akan mendapat diskaun 10% seperti biasa. Nak sentiasa dapat harga murah korang kena daftar dan dapatkan kad Member Benang Hijau senang nak beli tunjuk kad je dah jimat, harga pun murah berbanding harga asal kalau tak jadi member Benang Hijau.



Ramainya borong koleksi Benang Hijau, maklumlah harga murah lagipun koleksinya cantik-cantik dengan adanya Membership Program Benang Hijau makin seronoklah mereka shopping koleksi-koleksi yang ada. 


KELEBIHAN MEMPUNYAI MEMBERSHIP CARD BENANG HIJAU

Hanya perlu membuat Yuran Pendaftaran sekali sahaja sebanyak RM20 dan Yearly Renewal RM10 sahaja antara kelebihannya ialah:

  1. Diskaun 10% untuk semua produk Benang Hijau.
  2. Automatik menjadi EJEN DROPSHIP Benang Hijau dan boleh promosikan produk Benang Hijau secara online.
  3. Diskaun 20% pada hari jadi pemegang card. 4. Preview produk baru dan promosi khas untuk Member yang akan diadakan dari semasa ke semasa

Best tak ada kad Benang hijau? untung ada card, tak tahu nak berniaga apa. Benang Hijau kan ada, sambil beli koleksi benang hijau boleh promot skali. Modal tak banyak pun cuma perlu ada card membership terus boleh jual online koleksi benang hijau.


Siapa yang malas nak lilit-lilit tudung, Benang Hijau banyak koleksi tudung intant shawl yang memudahkan kita pakai terdapat shawl plain dan bercorak mengikut minat masing-masing. Cepat je sold out shawl mereka, terutamanya warna-warna lembut. Nak machingkan dengan baju senang takdelah lari tema kalau gayakan warna lembut.

Kalau shawl yang bercorak pun aku suka tak mudah renguk, tak jarang dan selesa. Nak pakai sesuatu pakaian atau tudung kita mestilah nak yang selesa, pakai sehariankan takkanlah nak pakai pakaian yang kita tak selesa.


Nampak anggun dan sepadan sungguh dedaunan di Lily Printed yang di gayakan. kalau kita pandai menggayakan sesuatu muslimah dan shawl automatik kita akan nampak cantik dan jelita kerana pakaian juga mencorakkan sifat kita sebagai wanita. Kalau korang adalah fans Benang Hijau kenalah dapatkan shawl instant dua muka ini secara online ataupun offline di cawangan yang berdekatan. 

Harga asal Lily Printed adalah RM34, Korang tau kan sekarang tengah ada sale dan harga lagi murah dari ini. Jadi boleh dapatkannya secepat mungkin, material pun bagus, untuk maklumat lanjut boleh tengok info di bawah:-

facebook   : www.facebook.com/BenangHijau
Website     : www.benanghijau.com

4 comments:

  1. wah dah ada card.. bestnya..

    ReplyDelete
  2. bestnya tgk sale mcm ni puya murah...anak kecik susah nak jalann...kalo x dah sampai sana dah

    ReplyDelete
  3. nampak macam selesa sangat koleksi benang hijau ni...biasa nampak iklan di tepi highway

    ReplyDelete
  4. Very informative post! There is a lot of information here that can help any business get started with a successful social networking campaign. online non-profit membership software

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.