Header Ads

Dinosaur Kingdom Setia Ecohill, Semenyih

Dinosaur Kingdom Setia Ecohill, Semenyih. Tempat yang sesuai untuk isi masa lapang bersama anak-anak ketika hari minggu. Dinasaur Kingdom ni bertempat di Malaysia. Bila tengok macam jauh je dekat luar negara.

Sumber Sinaran Wanita 

Percayalah, di Malaysia juga anda boleh me rasa suasana seperti zaman purba lihat sendiri pelbagai jenis dinasour sambil tu boleh ajar anak anda nama jenis-jenis dinasour. Budak-budak mesti excited nak tau nama dinasour.

Sebelum ini kita hanya tengok cerita Jurassic Park sampai walaupun hanya menonton tapi rasa macam kita pun nak lari bila nampak dinasour pemakan daging, kalau datang sini janganlah hancurkan dinasour tu pula ya sebab ini hau7nyalah cobaan bukan reality.







Banyak dinasour ada, telur dinasour pun ada, bukan itu sahaja terdapat juga pelbagai jenis mainan dan Live Show yang di adakan. Tempat ini bukanlah sentiasa ada jadi ambil peluang ini dan bergembiralah dengan anak-anak anda.

DINOSAUR KINGDOM

Tarikh : 14 JUNE - 8 JULY 2018
Lokasi : SETIA Ecohill, Semenyih
Operasi: 12PM-10.30PM




Tarikh pun tak lama di adakan, yang jauh tu boleh la jalan-jalan ke sini, sambil makan angin. Ada juga pameran dinasour untuk kita kenali habitat mereka.






Sebenarnya banyak juga permainan yang di sediakan terdapat lebih kurang 18 jenis permainan. Bukan sahaja kanak-kanak suka ibu bapa pun ada yang turut main. Mana taknya masa kecik mereka tak berkesempatan main lagi pun tak ada jadi Inilah masanya nak merasa permainan ala-ala moden.

10 comments:

  1. wow bestnya :D Sampai 8 julai je?

    ---
    jemput singgah: willyou-readthis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Eco Hill Semenyih ni makin menjadi pulak attraction dia. Jealous betul orang area sana

    ReplyDelete
  3. menarik ni dekat dengan kampung. boleh plan bawa anak2 buah =D

    ReplyDelete
  4. Lama tak berjalan2 tengok tempat macam ni.. Nanti lah kalau gi kl blh rojer2 hazirah bawak ke sini.. Hehe.. Kalau bawak budak2 ni lagi la syokkk kan 😃

    ReplyDelete
  5. Wahh x tau pun ada dinsour kingdom dkt msia ni..ni kalau anak2 tau ada..sure depa ajak p ni..anak2 mmg suka sgt dinosour..harga pun not bad

    ReplyDelete
  6. Oh wow! this is such a fun place to bring children for a short getaway during school holiday.

    ReplyDelete
  7. Kalau dekat confirm akak bawa anak-anak pi sana. Depa suka sangat dengan dinosour ni...

    ReplyDelete
  8. bestnya..bawak fariza ke sini..macam-macamla dia nak main..nampk best

    ReplyDelete
  9. waaa.. ni mesti best ni kalau bawak budak2 kan.. alaaa.. syoknya.. kalau la dekat.. sekarang gak plan nak pi sana.. harraz mesti suka..

    ReplyDelete
  10. Ermm mcm menarik betul tempat ni.... Bawak anak bini kesini ok gak ni beriadah bersama2... Ptg ni insyaallah sampai sana.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.