Header Ads

Supermom Hilangkan Kotoran Minyak Pada Pakaian Anda

Supermom hilangkan kotoran minyak pada pakaian anda, Pernah tak anda makan makanan berminyak kemudian terkena baju atau tudung. Bila makanan berminyak terkena pakaian memang susah nak hilang.

Bagi orang perempuan terutamanya yang bergelar ibu mesti mereka agak tertekan nak bersihkan pakaian budak sekolah bila anak mereka makan dan pakaian tersebut terkena sambal. Memang susah nak hilang, kita yang tengok pun rasa rimas bila pakaian nampak comot.


Bukan tu je, pakaian budak perempuan kerap jadi lap meja kalau anda tak percaya Cuba tengok bahagian siku baju mereka. Zira dulu tertanya-tanya juga nak cakap main kotor tak, bila fikir balik rupanya baju bahagian siku kotor di sebabkan meja yang kerap di conteng oleh budak-budak.


Jika anda kerap sental pakaian tersebut pasti ia akan cepat rosak jadi dengan SUPERMOM anda dah tak perlu sental dengan sepenuh hati  sebab, pengalaman zira masa sekolah dulu mesti sental baju sampai nak terkoyak dan ia makin nipis.

Masa tu abah pun bukan jenis berduit jadi kenalah hati-hati basuh, nak minta belikan baju baru pun rasa kesian, bukan senang nak cari duit. Nak kekalkan warna putih bukan mudah bagi sorang budak yang tak reti duduk diam ada je benda nak buat sampai kotor baju.

Sumber Google

 Sumber Google

Cara menggunakan Supermom pada fabrik:-

Sembur pada fabrik seperti baju, sofa, bantal, beg sekolah dan lain-lain pastikan ia dalam keadaan kering, tunggu antara 5 hingga 15 minit, kemudian lap atau masukkan dalam mesin basuh.

Bukan itu saja, anda juga boleh spray pada sinki, kali, dinding, dapur gas, dan simen kemudian spray pada kotoran dan lap seperti biasa. Kalau anda rasa ia masih degil tak mau juga hilang kotoran tersebut boleh spray dan tunggu 10-30 minit ini ambil masa sikit la sebab degil sangat.

Sumber Google

Bila dah sampai masa boleh lap tapi bergantung pada jenis kotoran. Anda wajib dapatkannya supaya mudah bersihkan pakaian tanpa merendam dan menyental, Sesuai untuk semua jenis fabrik sama ada putih atau berwarna dan tidak melunturkan warna baju.

TIP CARA MENGGUNAKAN SUPERMOM

- Untuk dinding cat, Jika cat kapur tidak di saran kan spray direct tetapi anda harus spray di kain dan kemudian lap

- Untuk material kulit, di sarankan jangan spray direct tapi spray pada kain basah. Contoh beg kulit dan sofa.

Sumber Google

- Untuk kenderaan di sarankan spray supermom dalam sabun cuci kereta dalam 10-15 semburan dan basuh macam biasa tapi kesannya luar biasa kecuali untuk bahagian rantai atau sportream crome boleh direct spray.

- Jika jenis kilat kusam macam lampu kereta anda boleh terus lap pakai kain basah. Untuk keselamatan elak perkara yang tidak di ingini seperti petik sejuk.


Sumber Google

Semburan serbaguna, Jimat dan berbaloi. Tahan 2-3 minggu bergantung Cara penggunaan. Bestkan ada produk yang mudahkan mak-mak bersihkan pakaian anak. Supermom ini pencuci kotoran degil tetapi pastikan anda faham Cara penggunaan untuk elak sebarang korosakan barang.

Cara penggunaan anda boleh ikut yang telah di tunjukkan. Untuk dapatkan supermom ini anda boleh wasap agent sah 0182850093 (Nita)

5 comments:

  1. Produk yang menarik.. wajib ada di rumah ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh pm number yang tertera, bagus ni

      Delete
  2. Wahh bagusnya. Memang nak kena beli jugak. I. Senang.

    ReplyDelete
  3. Wahhh byk kegunaan super mom ni..mommy2 kat rumah ni tentu suka hihi..wajib ada satu ni

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.