Header Ads

Tudung siti murni

Assalamualaikum

(ESM) Empayar Siti Murni  berlokasi di Seri Kembangan, Selangor yang menjalankan perniagaan tudung dikenali sebagai Tudung Siti Murni ia juga merupakan sebuah akademi peragaan model yang berkonsepkan muslimah. ESM bukan saja melahirkan model yang berketrampilan dan berkeyakinan tinggi malah mempunyai lebih 80 pengedar di seluruh Malaysia, juga turut dipasarkan ke luar negara iaitu di Dhaka, Brunei dan UK.

Aaaa, ni akhbar kosmo yang terbaru tau tentang SITI MURNI membuka peluang kepada wanita bertudung untuk menjadi peragawati. Wahh, kelasss gitu, memang stilooo sangat.


Untuk hubungi ESM sila email
sapa yang ada kad ni, memang jimat sangat kalau beli Tudung Siti Murni ye la dah nama pemegang kad Istimewa mesti la orang tertentu je yang dapat harga murahkan.

Ni adalah tudung terbaru Siti Murni, Kalau kita tengok cam sama je ngan tudung lainkan tapi sebenarnya ia sangat berbeza sebab ia ada getah kalau nak pakai. Sapa yang dah beli atau baru nak beli tapi tak tau pakai jangan nangis sampai guling-guling, ia memang simple sebab tak payah pakai pin pun cantik tau cume guna jarum pun bole.

Ni la tudung siti murni yang zira telah gayakan (^_^) memang senang nak pakai. Kat lalang pun jadi bergambar, dengan stoken basah sebab baru pas ujan huhu

dapatkan tudung Siti Murni sekarang, sangat simple untuk di gayakan.
"OKEY" zira akan bagi satu tutorial cara pakai tudung Siti Murni klik -> http://www.youtube.com/watch?v=A-M7vkp-Mm4 so, camne sekarang.... dah tengok tutorial ke belum? Kalau dah apa pendapat korang tentang tudung ni? kalau orang yang gemar bergaya dan nak cepat memang kena dapatkan tudung siti murni tau. 
Rasa senget ke tak gambar ni? kalau senget maaf la ye budak 3 tahun yang nak amik gambar cam gini la jadinya, Koleksi Tudung Siti Murni yang bewarna oren memang ceria (^_^) di gayakan tengahari dengan matahari memancar dari jauh cam nampak tudung je kan.

Terima kasih sudi baca (^_^)

4 comments:

  1. HYE2....dayat dtg sini :) Macam cantik jerr... Macam comel jerr...hahaha... Tapi dayat x pakai tudung lahh.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, tq.... leh bg hadiah kat sapa2 :)

      Delete
  2. wahh...cantik tudungnya...^^

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.