Header Ads

Gaya serentak** cam comel je

Assalamualaikum 
Ni namanya tak tau nak wat entry apa?  kesepakatan kucing-kucing ini memang hebat selamat menonton kucing-kucing yang comel ini. Sebagai penimat kucing memang suka tengok gambar kucing-kucing yang comei camni. zira ada 5 ekor anak kucing dan 3 ekor kucing yang lanjut usia ** gurau je**. Sebagai peminat kucing tak sanggup baca kes-kes kucing di dera apatah lagi potong kaki kucing di sebabkan kesalahan kecil.
 cepat jalan, ada bakat tak 3 ekor kucing ni nak jadi polis trafik?? Kalau sapa-sapa ada kerja kosong bagi la peluang kat kucing ni ye (^_^)
angguk-angguk geleng-geleng sapa tengok kucing ini mesti buat sama-sama (^_^)
huhu, ualls tengok kucing ni ada brapa ekor? Cute sangat, wah kalah kucing kat umah zira yang ni banyak sangat la pulak.
 Terima kasih sudi baca

12 comments:

  1. WAhh kucing tu gerak2 boleh jadi polis tu hehe .. Pening nak kira

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing tu tengak belajar nak jadi polis

      Delete
  2. seronok tgk kucing.... hilang stress :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tu la kucing tu sume besar sama je

      Delete
  4. Kucing binatang kesayangan Nabi Muhammad S.A.W ... jadi sayangilah mereka , mereka juga perlukan kasih sayang...

    ReplyDelete
  5. Salam kenal Zira...

    Hahaha, mmg tak ada yg dpt menandingi kecomelan kucing ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) salam perkenalan juga Hanih...
      cutekn

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.