Header Ads

13/11/13 tarikh konvo

Assalamualaikum

Konvocation kat uitm memang beza, fuhhh jauh gak nak parking naik tangga tinggi dah cam naik gunung datuk jer, tengahari naik tangga memang penat + panas la kan tapi demi kakak kesayangan yang tak brapa nak sayang gagahkan kaki naik tangga untuk pergi dewan.

Bila dah sampai jer, fulamak ramainya sampai Haziq (anak buah) demam sebab ramai sangat orang. Merengek-rengek gak die, bape jam je die tido. Sian gak tengok balik je dari uitm terus pegi klinik sib bek esoknya dah baik,mungkin demam sebab terkezutttt kot ramai orang.


pegang Haziq sampai tudung pun senget-senget
Covel si kecil dengan bunga, tak nampakkan tak nampakkan
dah, bangun die, muka cam nak taknak je senyum
tahniah my sis dah konvo

6 comments:

  1. tahniah...xpela tudung herot muka comel dah

    ReplyDelete
  2. tahniah.... comel lah senyuman iu....

    ReplyDelete
  3. Congrats ! tumpang lalu nk drop link here =)
    http://niqabisblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. biar tudung kemot xpe...asal pakai selesa..hihihi

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.