Header Ads

orang yang anda paling sayang dalam hidup.

Assalamualaikum

Orang yang kita sayang mesti la sume orang akan jawab ibu bapakan, sebab mereka adalah orang yang paling kita rapat masa kecil dan yang mengajar kita. Ibu bapa sanggup berkorban demi kebahagiaan anak mereka. Pelbagai gelagat kita lihat ketika memulakan alam baru persekolahan, ada yang menangis, ketawa, tak kurang yang ibu bapa terpaksa menunggu di kelas demi ilmu dan kasih sayang.Tetapi, suasana sebegini semakin kurang kita temui sebab anak sudah matang dengan pendidikan prasekolah yang dilaluinya.

Bila kita sudah masuk IPT,  kita jangan lupakan ibu bapa..... kononnya nak tunjukkan kita sudah boleh berdikari tanpa bantuan mereka, jika seseorang sudah boleh berdikari sendiri mereka tetap perlukan sokongan dari ibu bapa dan doa daripada mereka, dengan teknologi yang semakin canggih anak-anak boleh hubungi ibu bapa dengan pelbagai cara seperti whatapp, call, masej, skype, wechat dan email untuk melepaskan rindu yang berada di perantauan. 

Jualan Sale, Smartphone, Tablet & Akhir Tahun DiGi membuat rangkaian meluas terpilih di Malaysia ia sungguh menakjubkan, dengan pelbagai kemudahan yang ada anda boleh hubungi orang tersayang dalam hidup anda. Setiap saat sangat berharga terima Kasih Jualan dan tawaran yang mengagumkan daripada DIGI http://bit.ly/1aNyx6y


Selain itu, anda boleh dapatkan Smartphone, dan Tablet untuk diberi kepada ibu bapa sempena hari lahir mereka atau sebagai tanda penghargaan dan pengorbanan mereka kepada kita.


Dapatkan Jualan Sale, Smartphone, Tablet sempena akhir tahun 


1 comment:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.