Header Ads

Rawat Mata Dengan BerryBright Keputusannya Sangat Menakjubkan

Rawat mata dengan BerryBright keputusannya sangat menakjubkan, ramai yang inginkan mata yang sihat tanpa penglihatan yang kabur serta penglihatan yang terbatas. Kehidupan seharian kadang kala menghalang kita untuk menjaga mata untuk menjadikan mata kita sihat, dengan teknologi yang semakin berkembang membuatkan kita ingin explore sesuatu tanpa menghiraukan kesihatan.



Sebagai seorang pekarja, zira kena hadap komputar untuk mengiapkan kerja yang di beri tetapi kita kita kerap menghadap komputer ia juga akan memberi kesan sampingan terhadap mata kita dan akhirnya boleh merosakkan mata, dengan teknologi yang semkin canggih kita pasti akan lihat skrin telefon untuk membalas whatsapp atau lihat facebook untuk tahu perkembangan semasa.

Bukan itu saja, zira juga peniaga online perlu juga tahu kehendak pelanggan, jadi kena google untuk cari maklumat, dan perlu menghadap skrin ini yang mengakibatkan mata semakin kabur. Pernah jiga baca novel dalam keadaan gelap, ini sebenarnya tak elok, nak mata sihat tapi tak jaga elok-elok memang susah la nak dapat mata yang sihat. Sekarang dah mata 4 pakai cermen mata la jawabnya.



Bila dah tau penglihatan terbatas baru rasa menyesal, baru cari tip bagai nak mata sihat bila ada orang nasihat tak mau dengar. Memang susah nak drive waktu malam sebab tak jelas, bila ada yang cadangkan satu produk suplement rasa terkelu, mata bermasalah kenapa cadangkan suplement bukan nak badan kurus ke, masalah kulit ke rupanya ia suplement untuk mata namanya BerrtBright.

Apa itu BerryBright? ia adalah supplemen yang berasaskan makanan dengan nutrisi penting untuk mengekalkan kesihatan serta penglihatan mata. Wow, hebatkan ada suplemen untuk mata ia boleh di minum dari umur 3 tahun dan keatas. Zira memang dari dulu terfikir takde ke suplemen macam ni khas untuk mata dan semua orang boleh minum, rupanya sekarang dah ada senanglah sekarang tak perlu buat rawatan mata yang mahal, amalkan BerryBright boleh dapatkan mata yang sihat.



Di samping itu, BerryBright juga mampu melindungi retina daripada sinaran biru yang merbahaya yang datang daripada telefon pintar, tv dan computer yang boleh menyebabkan kerosakan dan mempercepatkan proses penuaan mata. Bagi pengguna contact lens dan pemakai cermen mata, serta mata yang kering perlu amalkan BerryBright kerana ia mengandungi nutrien larut air yang membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi  kelegaan sokongan kepada mata kita.



Siapa yang ada lingkaran hitam bawah mata? biasa orang panggil mata panda tapi kalau panda memang comel di bandingkan dengan kita jauh beza kalau orang tengok macam tak cukup tidur, muka bermasalah dan paling teruk macam tak cuci makeup eyeliner, hitam je mata.

BerrtBright juga diformulasika untuk meningkatkan peredaran darah dengan menyingkirkan toksin, mengurangkan pembentikan lingkaran hitam bawah mata dan memberi penglihatan yang lebih segar dan jelas. 

KENAPA BERRYBRIGNT BAGUS UNTUK MATA

Ia mempunyai nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata telah menaik secarra dramatik di sebabkan oleh gaya hidup yang semakin moden. Nutrisi dan pemakanan yang lebih baik dapat membantu mengelak pelbagai penyakit timbul dan mengekalkan kesihatan mata kita.

Setiap sachet memberi faedah yang sama dengan pemakanan 100 buah blackcurrant. BerryBright juga tinggi kandungan vitamin C iaitu 500mg per sachet bersamaan 10 buah oren tanpa pewarna dan pengawet. ia Halal dan sesuai untuk pengamal Vagetarian. Terdapat 2 jenis BerrtBright iaitu :-

  • BerryBright Original yang mengandungi fluktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epas. 38 kalori setiap hidangan dan sesuai untuk semua peringkat umur.
  1. BerryBright Stevia, tidak mengandungi gula tambahan menggunakan stevia yang berasaskan tumbuhan sebagai pemanis. 31 kalori setiap hidangan. Diperkaya dengan antosianinn Bilberi Eropah dan beri campuran. Sesuai untuk semua peringkat umur tetapi disyorkan untuk individu yang ingin mengirangkan penganbilan gula dan pesakit kencing manis.


Anda tidak perlu was-was untuk mencuba BerryBright kerana pernah memenabgi anugerah Malaysia health & Wellness Brand Awards 2017, dianjurkan bersama Sinchew and Life Magazines, di sokong/disahkan oleh kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) ia pemenang kategori "Makanan Kesihatan". 

Selain itu, produk BerrtBright juga memenangi Natural health Reader' Choice Awards 2017, 2015, 2014 pemenang " Suplemen Penjagaan Mata Semulajadi Terbaik" ( Best natural Eye Care Supplement) dan pemenang Long Life health & Beauty Awards 2015 & 2014 kategori ''penjagaan mata'' ( Eye care).

Cara penyediaannya sangat mudah iaitu sediakan 150ml air bersuhu bilik/air sejuk, kemudian letak satu sachet Bright Berry dan kacau sehingga rata. Minum dengan segera untuk mengelakkan pengoksidaan. Mudahkan minum waktu petang sambil hidu udara segar di halaman rumah memang nyaman. Bagi yang ingin dapatkan diskaun anda boleh menggunakan cod hazirahshahdc01 sebanyak 15%. Wah, bestkan dapat jimat menggunakan cod tersebut ia sah sehingga 15 Mac 2018.



13 comments:

  1. Banyak manfaat produk ni ya.. Khas utk mata.. Kalau mcm rabun dia bantu mcerahkan dan menajamkan balik lah kan mata ni.. .. Zaza pun selalu kerap tidur lambat..ada mata panda dah sikit2..

    ReplyDelete
  2. Wah bagus amalkan ni. Makin bersinar sinar mata

    ReplyDelete
  3. Wah bagus amalkan ni. Makin bersinar sinar mata

    ReplyDelete
  4. Wah..siap dpt award mmg xdisangkal la dgn kewujudan produk ini kan.. So bg yg ada masalah mata boleh amalkan supplemen ini ..

    ReplyDelete
  5. Nti k.el nak cubalah sbb mata k.el ni sllu pakai lens n ngadap pc seharian

    ReplyDelete
  6. Wah bagus la berry bright ni. Mata mama pun Ada eyebag Dan bila tgk Ada sikit Mata panda. Boleh lah cuba

    ReplyDelete
  7. nampak macm sedap je sis..kene try ni

    ReplyDelete
  8. Bagus tuk mata kan.. cik en pon amalkan

    ReplyDelete
  9. Selain buat rawatan mata perlu juga ada supplement yang bagus..memang kita boleh je amalkan makanan yng bagus untuk mat tapi kadang2 tak sempat nak sediakan nya..mujur la ada supplement ni..

    ReplyDelete
  10. Bagus ni..boleh jaga mata..dengan minum je erk..

    ReplyDelete
  11. Siap dah menang award lagi, mesti produk ni terbukti bagus. ini first time tengok supplement macam ni yang fokus untuk mata. hehe

    ReplyDelete
  12. eh ada minuman supplement utk mata jugak rupanya. baru tahu

    ReplyDelete
  13. Teringin nak cuba. Bukan saja sebab kebaikannya, tapi sebab nampak sedap jugak..

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.