Header Ads

Fear Factor Selebriti Malaysia 2012/2013

Assalamualaikum


Nuffnang Ads


Astro Ria selaku Saluran Hiburan Melayu Utama di negara ini, Astro nampaknya sentiasa meneroka segala peluang dan potensi yang ada untuk menerbitkan program-program berkualiti demi memenuhi permintaan dan kehendak para pelanggan.

Fear Factor Selebriti Malaysia hampir ke penghujungnya, dan tinggal beberapa minggu saja lagi. Fear factor di saluran 104 pada hari sabtu jam 9 malam. Fear Factor menguji kita apabila berada di tempat tinggi, takut pada haiwan, dan lain-lain lagi. 

bila tengok banyak lipas, tak dapat bayangkan zira berada tempat dorang....minggu ni fear factor akan menyingkir 1 group lagi untuk sampai ke final, group tu adalah ajak & elfira...... Sedih woo, hampir ke final tapi kena singkir sebab kesilapan yang elfira tak perasan. Episod kali ni ramai jugak peserta melakukan kesilapan.

Bila tengok el nangis, zira plak yang sedih, sweet group elfira & ajak i like them.... wanita terakhir dalam fear factor, buang air mata je zira sedih.... Aaron aziz plak wat orang lain turut sedih atas pengingkiran ajak & elfira. Rupanya tak ada penyingkiran untuk episod kali ni dan sume peserta akan ke final. *happy kembali* (^^,).
































 



                      











            
















         






                                          
 
 
ni adalah peserta-peserta yang memasuki fear factor..... 
alam wakaka...klik SINI
 

terima kasih sudi baca  (^_^)

2 comments:

  1. rasanya group ajak and el yang menang kan?

    ReplyDelete
  2. Pinkbubblegumprincess suke dorang gak.... 2 la tapi kumpulan yang len pun hebat

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.