Header Ads

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK?? i ♥ blogging

Nuffnang AdsAssalamualaikum

kalau ada rezeki tak ke mana dan mencuba peluang untuk memiliki t-shirt yang tertera nama blog sendiri design t-shirt salju creative, saya hanya manusia biasa yang berangan ingin memiliki design t-shirt i ♥ blogging. Sapa-sapa yang ingin mencuba sila klik  salju creative.



Letakkan Banner Contest  header bar atau footer bar. DONE


Banner 







SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

kenapa zira nak t-shirt blog sebab ia nampak cantik dan cretive bagi zira t-shirt ini sangat sesuai dipakai samaada lelaki atau perempuan, warna yang tidak terlalu terang dan ia nampak elegent kepada si pemakai t-shirt i ♥ blogging. T-shirt ini menunjukkan kita sayang blog kita, sebab melalui blog, kita dapat kenal ramai orang yang mempunyai latar belakang yang berbeza dan boleh share ilmu serta pengalaman.  

Saya suka Salju Creative kerana salju creative memberi peluang dan ruang kepada sesiapa yang hendak memakai t-shirt yang tertera nama blog sendiri. Terima kasih  salju creative kerana ingin memberi secara percuma t-shirt i ♥ blogging kepada peserta yang join . Wedding card yang salju creative design pun creative, cantik, menarik dan tertarik... kau memang the boommmm, (dah nak meletop la t-shirt i ♥ blogging ) harga kad yang tertera menunjukkan seseorang boleh save budget kepada bakal pengantin kalau nak order wedding card boleh tanya salju creative sebab ia termasuk harga kos cetakan.  

disebabkan zira seorang yang jimat, dengar ye jimat bukan kedekut.... zira cuba dapatkan t-shirt i ♥ blogging secara percuma, ini diberi kepada pemenang yang bertuah. Salju creative memberi perkhidmatan wedding card, fotografi, banting dan banner kalau nak tau perkhidmatan lain boleh dapati di salju creative samaada blog atau facebook tapi anda kena follow Blog dan Facebook Fanpage Salju Creative dahulu.  

T-shirt blog adalah salah satu untuk mempromot blog sendiri dengan cara ini, kita seperti seorang yang  berkaliber, smart serta creative mempromot blog melalui t-shirt. Kau memang the boommmm, kan zira dah cakap tadi t-shirt blog pasti akan meletop dah bunyi bommmm, ini bermakna t-shirt blog akan jadi rebutan semua orang.  

Angan-angan tak sudah la zira ni, zira nak pilih t-shirt nombor 3 atau 1 saiz M kalau zira pilih nombor 2 dan 4, sayang la........ nanti tak nampak design salju creative yang cantik tu i ♥ blogging bagi seorang wanita yang bertudung boleh la pilih t-shirt yang ke 3 atau 1 jugak sama macam zira ( kita serupaaaa ) jangan lupa login dan join Nuffnang dan like iu-hazirah di facebook.

awak nak?? sila dapatkannya sekarang secara percuma (^_^)
terima kasih salju creative dan terima kasih semua kerana sudi baca blog ini.



2 comments:

  1. thanks join..
    pastikan semua syarat contest dipatuhi, terutama syarat nombor 2 tu ye dear:)
    nantikan pengumuman nama-nama pemenang contest ye dear:)

    ReplyDelete
  2. welcome.... Kad Kahwin (^^,)

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.