Header Ads

Yeo’s Pilihanku

Assalamualaikum

Kita bole lihat Yeo Hiap Seng (Malaysia) Berhad biasanya air kotak, tin dan botol je jenama Yeo's sebenarnya terdapat pelbagai produk Yeo's. Yeo's terkenal dengan minuman yang menyegarkan dan boleh dinikmati seisi keluarga dan mudah dibawa kemana saja samada berkelah, perkemahan ataupun menikmati dihadapan televisyen.  

Yeo's adalah pilihanku kegembiraan bersama Yeo's dapat mengeratkan silaturahim bersama keluarga. Yeo's juga boleh dinikmati dipagi hari dengan cara tradisional bancuh di rumah dan hidangkan kepada keluarga, zira suka Yeo's teh bunga dengan aroma wangi bunga dan mempunyai kemanisan tersendiri yang sukar dilupakan ia juga kurang kalori sudah tentu semua orang ingin menjaga kesihatan dengan baik. 

Pilihan Yeo's sangat tepat dengan pelbagai produk yang ada tetapi ia satu jenama sahaja iaitu Yeo's terdapat pelbagai kegunaan Yeo's dan ia mudah didapati seperti kedai runcit, dan pasaraya. Kontest yang diadakan oleh Yeo's memberi semangat kepada pembeli, ia juga satu penghargaan sebagai tanda terima kasih kerana memilih Yeo's jenama pilihan hati.
 


Pasti ramai yang tak tau Yeo's ada dalam bentuk tin sardin, kari ayam dan kacang panggang, sebenarnya banyak lagi produk Yeo's ada klik SINI tentu anda teruja nak dapatkan Yeo's secepat mungkin. Yeo's yang berbentuk makanan memang sesuai untuk pelajar kerana ia mudah didapati dan cepat untuk dimasak yang penting save budget. 

Bukan itu saja, Yeo's juga ada tunjukkan resepi menggunakan barang Yeo's kalau uall's tak tau camne nak guna klik SINI resepinya sangat simple seperti cara membuat western – Potato Croquettes, Western – Chicken Salad dan Asian – Sambal Fish Steak. Menarikkan Yeo's ni memang pilihan terbaik dan ia pilihan yang tepat. Macam-macam ada, Cili sos dan tomato juga ada Yeo's memang berbeza ia dapat meningkatkan aroma dalam hidangan yang gemar menambah sos pada masakan boleh letakkan dalam masakan anda. Selain meletakkan cili sos atau tomato dalam masakan tukar kepada pes Yeo's dalam masakan sebagai perisa dan merasai kelazatan dan kelainan Yeo's dalam masakan.   

Yeo's sudah berada di serata dunia seperti HongKong, Vietnam, China dan Malaysia. Ini menunjukkan jenama Yeo's sangat bagus dalam menghasilkan produk berkualiti tinggi kepada pengguna. Permintaan Yeo's yang tinggi dapat meningkatkan serta berpeluang mengembangkan empayar Yeo's ke serata dunia.
 

So funny, bandar Kuala Lumpur yang tenang suatu tragedi berlaku selepas ia keluarkan pistol memang kretif video ni mula-mula ingatkan aksi nak tembak-menembak orang jahat, nyorok sebelah kreta lepas minum Yeo's terus jadi kepala kotak, huhu dah macam kepala Adudu (Boboiboy) "gelak sampai penat mulut ketawa" siap menari semangat pulak dia menari. Macam menari itik pun ada, peachhh Yeo's so Funderful.


Bila tengok bunga ni teringat Yeo's, penangan bersama Yeo's memang susah nak lupakan sedapnya bila dapat minum air teh bunga rasa nikmat terutamanya bila air tu sejuk. Wah, tekak ni pun sejuk semacam je terlebih bayang tengah minum Yeo's.

 Zira ingin minta pertolongan kepada ualls yang baca dan singgah blog ini sila share di
 (shares facebook dan shares Google + (plus) kerja sama ualls amat dihargai. Anda juga boleh follow rangkaian sosial media Yeo’s Malaysia (facebooktwitter, google +, instagram, YouTube dan lain-lain). Mari bersama-sama memeriahkan majlis gilang-gemilang Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014, sila klik SINI untuk mendaftar sekarang.

Terima kasih sudi baca (^_^)

21 comments:

  1. Menarik! Semoga berjaya memikat juri... :)

    ReplyDelete
  2. Kozumi pun dh turut serta..singah2lah ya ke laman kozumi^^

    ReplyDelete
  3. PM paling suka air minuman teh bunga yeos , sejuk jer badan selepas minum...

    PM sudah SHARE di facebook ya...=)

    ReplyDelete
  4. selamat berjaya, saya pun join contest ini juga, sudi2kan ler like dan g+ entri saya yer.
    entri awak saya dah like dan g+ :)

    ReplyDelete
  5. memang terbaik minuman ni.

    http://www.adarain.com/2014/02/status-halal-produk-yeos-diragui/

    ReplyDelete
  6. yeos ni memang femes,,, dah semakin hari makin femes,, good luck :D

    ReplyDelete
  7. Artikel sgt menarik, peluang nak menangmemang ada. Semoga berjaya rakanku. Insya Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Kamil (^_^)
      insya'allah rezki bakal datang

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.