Header Ads

tiket promosi islamic Conference Rashidun Caliph 2014

Assalamualaikum 

Alhamdulillah, ini rezki untuk anda untuk kenal islam lebih dekat sapa yang belom dapatkan tiket anda boleh dapatkan dengan harga RM100 sebelum ni harga RM200. Woow murahkan boleh la anda save budget promoso ini untuk anda yang cepat bertindak dari sekarang je... kalau lambat tiket habis. Skarang masih bulan syawalkan, zira nak ucap slamat hari raya maaf zahir batin kepada semua pembaca blog yang sudi luangkan masa baca blog ni.

Disebabkan skarang semakin busy, tak sempat nak update blog mampu intai-intai je :P ophhhs, jangan marah ja kalau zira intai awk semua >_< tapi tak tau la kalau ada yang suka, ada ke.. ada ke?? cuba senyum sikit :) wahh, tu senyum gatai ka senyum suka? eh bukan sama ke maksudnya....



Sapa yang sebelum ni kata nak beli tiket tapi rasa harga mahal, kini anda boleh dapatkan dengan harga promosi, tinggal berapa hari je lagi tarikh tersebut akan berlangsung.... kepada yang free jemput daftar dan sangat rugi jika anda biarkan masa berlalu tanpa ada aktiviti yang berfaedah.


Jika anda berminat sila daftar ke Tathweer sdn bhd pelbagai aspek yang akan dibincangkan bagi menegakkan agama islam pastinya isu-isu berkaitan perkembangan islam.  

8 comments:

  1. salam jumaat and great piece of sharing dear...

    ReplyDelete
  2. okay! ni mmg bagus...siap dah kurangkan harga...semoga makin ramai yg memilih utk pergi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a, insha'allah akan ramai yang hadir pada hari kejadian selepas promosi ini ada

      Delete
  3. semoga event ni dapat sambutan.. :)

    ReplyDelete
  4. Baguslah dah ada pengurangan harga. Dapatlah ramai menghadirkan diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, semoga program ini dapat sambutan

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.