Header Ads

Fsj Shoes Menjadi Pilihan Kerana Terdapat 1000 Design Kasut Tinggi

Fsj Shoes Menjadi Pilihan Kerana Terdapat 1000 Design Kasut Tinggi. Apa khabar, ha.. betapa luasnya dunia fashion sekarang, untung pengetahuan anda dunia fashion ni bukan setakat fashion baju dan tudung je nak ada gaya tapi kasut pun penting untuk mereka yang gemar fashion. Zira suka sangat kasut yang ada tumit tapi bukan yang jenis tinggi dan tajam ya, nak terangkan pun agak rumit sebab tu rasa macam complecated sangat. 



Kalau anda jenis yang macam zira ni takde la rasa complecated sangat. Keselesaan kasut semasa jalan itu penting kalau tak kaki sakit jika tak selesa. Rasa nak balik jalan kaki ayam je kalau pakai kasut kaki sakit, jadi apa guna pakai kasutkan kalau tak boleh lindungi kaki kita. Tak ada beza rasanya pakai kasut kaki sakit dengan balik berkaki ayam, lagi selesa rasanya berlaku ayam dari kaki sakit.

Ciri-ciri kasut kegemaran :-

- Jenis tumit dan tidak terlalu tinggi
- Tapak tebal
- kasut wegges
- Bersarung
- Atau Bertali belakang

Ini antara ciri-ciri kasut yang zira suka, sebab jenis pakai stokin jadi kena lah gaya masa ni, kalau jenis kasut flat tak berapa minat sebab rasa macam jalan tanpa kasut dan tak ada rasa kaki ni di lindungi bila terpijak batu mesti rasa sakit.


Floral Heels Strappy Platform Wedge Sandals

Pink Block Heel Sandals Suede Closed Toe Strappy Heels

Untuk pengetahuan anda banyak ciri-ciri kasut yang zira suka ada di fsjshoes banyak pilihan boleh pilih bagi yang gemar kasut tajam ada juga design yang menarik mengikut fashion terkini. Mesti ramai yang tak tahu website ni jadi mula sekarang anda boleh usha kasut yang ada mengikut trend terkini.

Pengalaman zira pakai kasut tajam, bila jalan atas tanah tumit tenggelam. Haha, tu la jalan atas tanah gambut mau tak tenggelam sebab tanah gambutkan lembut jadi pemilihan kasut sangat penting, kalau pergi wedding, fashion show atau event lebih sesuai pakai kasut tumit. Selain itu, terdapat juga kasut best seller yang menjadi rebutan para wanita untuk kelihatan cantik dan bergaya. 


Black Kitten Heels Pointy Toe Patent Leather Office Heels by FSJ

Kalau nak tengok design kasut baru juga ada, banyak design yang zira suka ada di website tersebut, selama ni ingat susah nak cari kasut mengikut cita rasa yang complecated rupanya senang je. Keseimbangan badan semasa memakai kasut juga penting, Jangan nak bergaya tapi jalan macam orang mabuk, aihh susah macam ni sebab badan tak seimbang bila jalan asik nak jatuh.

Untuk pengetahuan anda, website ini adalah kasut heel jadi kalau nak cari kasut boleh terus pilih di website yang ada atau klik je banner sebelah, senang dan pantas nak cari kasut. Hari kebangsaan nak dekat manalah tau nk cari kasut sambut hari kebangsaan atau majlis kenduri kahwin.


Champagne Wedding Shoes Pointy Toe Rhinestone Flats

Stilettos heels, kasut jenis macam ni zira kurang berkenan sebanarnya jeles sangat tengok siapa yang pakai kasut macam Stilettos bukan calang-calang orang pakai kasut tumit tinggi yang tajam, jalan ala-ala model dan confident je bila jalan. Bagi penggemar kasut Stilettos heels anda boleh dapatkan design kasut tersebut di website ini. banyak design yang ada ada juga design yang zira suka tapi masalahnya tak tau nak seimbangkan bahan dengan kasut macam ini, hanya mampu tengok je la. 


Champagne Wedding Shoes Rhinestone Stiletto Heels Bridal Sandals

Kasut tinggi ini terdapat lehih 1000 design dan ia bermula dari tahun 1950 dan ia sangat popular sehingga sekarang, rupanya kasut tinggi ni dah ada sebelum zira lahir lagi maknanya dulu dah popular dan sekarang ia menjadi trend kepada anak remaja zaman sekarang. Memang banyak design kasut yang zira suka terutamanya kasut kawin, kalau cari dekat luar bukan senang nak cari design yang kita berkenan. Okey jangan lupa layari laman web www.fsjshoes.com .

7 comments:

  1. Cantiknya kasut.. Zaza minat gak beli kasut online.. Nanti zaza tgk website fsj ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zira pula jarang beli kasut on9 tapi kalau design yang kita nak tu susah jumpa beli on9 juga 😅

      Delete
  2. Sally pun suka heals tapi mmg tak pakai la sebab badan besar kan..kalau nak pakai pun kena yg jenis platform atau wedges..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zira pun suka tapi kalau yang tumit tajam macam stilleto tak pakai takut jatuh.

      Delete
  3. TB suka tengok design dia cantik2 tapi TB pulak tak boleh pakai kasut tinggi sebab pernah ada pengalaman jatuh tangga.. ibu jari kaki terseliuh sejak tu rasa sakit pakai kasut tumit tinggi tapi design yang flat tu pun cantik.. boleh la TB terjah website fsj ni nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, mesti lama nak baikkan. Ha'a yang flat tu sesuai untuk wedding juga cantik kristalnya

      Delete
    2. Mesti lama nak baik. Yang flat tu sesuai untuk wedding design pun cantik

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.