Header Ads

Kejutan Bunga Dari Flower Chimp Penghantaran Seluruh Malaysia

Kejutan bunga dari Flower Chimp penghantaran seluruh Malaysia, dulu zira teringin sangat nak dapat sejambak bunga dari seseorang kalau tak dapat sejambak, sekuntum pun jadi la, rasa special sangat bila ada orang bagi kita.



Untuk pengetahuan zira pernah bagi kejutan dekat seseorang eh, cecehh.. sebenarnya zira memang suka bagi kejutan dekat orang tapi sekarang baru dapat bagi kejutan, sebab dulu takde someone special sekarang baru jumpa, doakanlah ke jinjing pelamin. Masa buat kejutan tu memang zira pakai orang tengah, dia duduk jauh memang tak boleh nak bagi sendiri lagipun masa tu pun hari kerja, tak dapatlah pergi 2 jam perjalanan ke sana.

Bila dapat tahu ada laman web penghantaran percuma seluruh Malaysia rasa seronok, percuma. Zira ni kadang ada masa kedekut juga kalau boleh semua service nak percuma, kan jimat tak perlu membazir. Bagi yang tengah mencari bunga untuk pasangan dan dengan penghantaran percuma anda boleh gunakan service Flower Chimp.



Flower Chimp Menerima Pelaburan Berjumlah 6 Juta Berikutan Prestasi Cemerlang Di Asia Tenggara 

Perkembangan e-dagang yang semakin maju, memudahkan kita menggunakan perkhidmatan hanya dengan layari sesawang dan mencipta kenangan dengan memiliki sejambak bunga. "Ucapan dengan bunga" dengan pemerimaan bunga sangat menyentuh hati.

Selain itu, anda boleh memberi kepada ibu anda sempena hari ibu, flower chimp akan menghantar bunga kepada menerima, dengan harga serendah RM89.00 anda boleh memberi kejutan kepada yang tersayang.





Perkhidmatan penghantaran ke seluruh negara yang meliputi lebih daripada 80 buah daerah di Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Tak hairanlah ia menjadi pilihan kerana penghantaran percuma dan menjimatkan masa. Apa yang seronok dengan perkhidmatan ini kita boleh aturkan sendiri jadual nak hantar bila, bagi semua tempahan yang di buat sebelum pukul 1 tengah hari untuk mengejutkan insan tersayang.

"Walaupun kami masih baru dalam penghantaran bunga ini, Flower Chimp telah berkembang hingga menjadi jenama terkemuka tempoh kurang daripada dua tahun. Kami menjadi pilihan number 1 dalam perkhidmatan penghantaran bunga secara talian dalam Malaysia, Indonesia dan Finipina dengan rekod pertumbuhan 5 kali ganda berbanding tahun lepas". Kata Miximilian Lotz, pengasas Flower Chimp



Perkhidmatan penghantaran bunga secara dalam talian berjaya menambat pelabur berjumlah RM 6 juta daripada sekumpulan pelabur termasuk Asia Venture Group (AVG) sebuah syarikat persendirian yang telah menilai potensi besar Flower Chimp menerusi model perniagaan dan strategi perniagaan mereka yang unik.

Syarikat yang sama turut membuat pelaburan dengan syarikat lain seperti iMoney, Happy fresh dan iPrice. Kami me sasaran untuk mengkembangkan rangkaian di Singapura menjelang pertengahan bulan Ogos 2018 dan di Asia Tenggara yang lain termasuklah Vietnam, Thailand dan Hong-Kong pada 2019. Tambah Lotz.





Lotz dan rakan kongsi, ketua pegawai operasi Niklas Frassa yang mendalami sendiri perniagaan bunga-bungaan berhasrat untuk menggunakan pelaburan yang diterima untuk memperkukuhkan operasi mereka di Indonesia dan Filipina. Dalam masa yang sama, mereka juga menjalankan kajian ke atas pasaran semasa secara berterusan, dalam mencari idea untuk produk dan promosi baru untuk pelanggan. Mereka juga sentiasa meningkatkan infrakstruktur teknikal untuk manfaatkan pelanggan, kata Frassa.



Kata Frassa lagi, dengan kuasa pemasaran dalam talian dan media sosial kami mahu memperkukuhkan penjenamaan kami, dan menjadi pilihan pertama dalam kalangan pelanggan yang semakin bijak membuat pilihan. Kami yakin dalam tempoh (12) bulan akan datang, dari suku keempat (Q4) 2018 hingga suku keempat (Q4) 2019, flower chimp akan berkembang hingga tiga kali ganda. Menerusi sumbangan empat pasaran utama, iaitu Malaysia, Singapura, Indonesia dan Finipina.

Hubungi kami :-


Hubungi kami:

Flower Chimp di Malaysia
LamanSesawang: https://www.flowerchimp.com/
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpMY/
Instagram: @flowerchimp

Flower Chimp di Indonesia
LamanSesawang: https://www.flowerchimp.co.id/
Facebook:  https://www.facebook.com/FlowerChimpID/
Instagram: @flowerchimp.id

Flower Chimp di Filipina
LamanSesawang: https://www.flowerchimp.com.ph/
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpPH/

Instagram: @flowerchimp.ph

Mengenai Flower Chimp

Flower Chimp telah ditubuhkan oleh dua usahawan dari Jerman, Maximilian Lotz dan Niklas Frassa yang telah lama bertapak di Asia Tenggara. Selepas menghabiskan masa di Belanda yang terkenal sebagai pusat perkembangan bunga-bungaan dunia, mereka mengambil keputusan untuk menceburi bidang perniagaan berkaitan bunga dan meletakkan penanda aras baharu dalam perkhidmatan penghantaran bunga secara dalam talian. Dengan mengutamakan kepuasan pelanggan, Flower Chimp telah memenuhi keperluan terhadap bunga berkualiti tinggi pada harga berpatutan yang turut disokong dengan perkhidmatan penghantaran percuma keseluruh negara. 

Sejajar dengan peningkatan perniagaan tersebut, mereka terus meningkatkan perkhidmatan dan menjalankan penyelidikan dan pembangunan untuk menawarkan lebih banyak pilihan bunga-bungaan kepada pasaran yang semakin berkembang.

Buat masa ini, Flower Chimp beroperasi di Malaysia, Indonesia dan Filipina. Dalam masa terdekat, duausahawanbercita-citatinggiinibakalmelancarkan platform mereka di Singapura dannegara Asia Tenggara lain.

Untuk maklumat lanjut tentang Flower Chimp, layariwww.flowerchimp.com. Sila hubungi Jabatan Pehubungan kami menerusi emel: pr@flowerchimp.com atau telefon bimbit: +6013-886 9948 untuk sebarang pertanyaan berkaitan media. 


14 comments:

  1. terbaek servis ni.. senang nak beli bunga sekarang :)

    ReplyDelete
  2. Cantik2 nyerr..murah plak tu, harga berpatutan

    ReplyDelete
  3. Cantik2 bunga kat flower chimp ni.. Berkenan jgk zaza tgk

    ReplyDelete
  4. Seronok bila dapat suprise camni kan. Lagi2 lawa pulak tu jmbgnnya..

    ReplyDelete
  5. Kalau macam ni nak hantar kat orang yang dari negara lain pun boleh ..kan??Indonesia, filipina pun ada...

    ReplyDelete
  6. Teringin nak dapat bunga sejambak macam tu. Tapi siapa la nak bagi kan. 😅

    ReplyDelete
  7. Cantik2 bunga kat flowerchimp ni..dia cover 1 msia kan..senanglah kalau tetiba nak hadiahkan bunga kat somebody hihi

    ReplyDelete
  8. Bestnya kalau dapat bunga... senang sekarang, ada delivery macam ni :)

    ReplyDelete
  9. Bestnya kalau dpt kejutan bunga cmni kan.. Siapa buat ni mmg romantik giler..lawa2 lak tu..

    ReplyDelete
  10. Shad suka bunga gak. Terpikat tengok bunga dari Flower Chimp ni..

    ReplyDelete
  11. Harga dia agak berbaloi la plus boleh dapat hari yg sama..lg senang nak bg kat org...

    ReplyDelete
  12. Bunga bunga yang dijual semuanya cantik2.yang paling senang boleh orser online terus

    ReplyDelete
  13. Memg best dapat sejambak bunga..lagi best kalau surprise..hehehe...bagua flower chimp ni..ade penghantaran percuma, selueuh dunia pulak tu..

    ReplyDelete
  14. Best kan kalau boleh terima bunga on the special days like birthday, and anniversary.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.