Header Ads

Youcam

Assalamualaikum

setiap orang mempunyai cara tersendiri untuk mengubah kehidupan mereka, tidak asing lagi youcame jadi pilihan zira? zira suka youcame, youcame banyak design yang menarik walaupun kita tak berada ditempat tersebut. Youcam ni seperti kita punya imagenasi sedang berada di tempat tersebut wal hal kita sebenarnya berada di umah, kelas atau cafe.

banyak design menarik dekat youcam,contoh cam kita sedang berada di stesen kereta api, berada di tempat umum atau wayang. hehe, zira youcame time ni dekat office, terasa cam bunga jauh kat kepala je. ish3.... mustahil bunga jauh kat kepala dalam office *kuat betul imagenasi zira* imagenasi ke angan-angan? 
 
Time praktikal sempat plak zira youcam.... keje dah siap, jadi zira rest jap, ilangkan stress sikit, so jommm kita youcam. Bila bukak laptop, tengok balik gambar-gambar yang zira youcam.... tak habis-habis aku ni nak berimagenasi *konon-konon dekat tempat salji la, sambut bezday la, kat pawagam la*

Setiap apa yang zira imagenasi ni.... diselit dengan harapan, apa yang zira harap imagenasi ini terjadi betul (mustahil-mustahil sambil geleng kepala)

kadang-kadang zira amik gambar gune fon  biasa je just add effect tapi youcam jugak more interesting, and many situation yang kita nak. selain tu, kadang zira selca (self capture).

 Nuffnang Ads


cantik plak kelopak bunga yang jatuh ni :)


 camne nak tangkap bunga yang bertaburan ni nanti sepah plak ofis ni?


tibe-tibe sedih la plak T_T orang belakang tu nak bagi tau mak zira ke zira ngah sedih


haaa, zira leh nampak sume orang kat sini, hati-hati memandu


fuhhhh... napa la kat ofis ni ada debunga mana la datang?


wah, dah macam birthday party


syuttttt, sapa plak yang main muzik ni??


zira suka tengok daun yang jatuh ni wana oren

banyak gambar yang zira dah youcame tapi disebab masalah-masalah tertentu, gambar tersebut secara tidak sengaja hilang, jadi youcame balik. tapi  bukan sekadar youcame je bila nampak camera, mula la cik zira yang ayu ni menyebok posing sebagai penyeri album.


terima kasih sudi baca (^^,)

2 comments:

  1. YOucam tu apps tuk edit gmbr ye..?

    ReplyDelete
  2. yup, tpi yang ni designnya ad yang leh grak2... time kte bli laptop 2 memang dah ad, tpi tak tau la bleh download ke tak try la download.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.